//
کدخبر: ۳۴۶۲۸۶ //

آمار فوق العاده ترابی در موقعیت‌سازی؛ لقمه‌های آماده!

مهدی ترابی مقابل هوادار، موقعیت‌های خطرناکی ساخت اما مهاجمان پرسپولیس نتوانستند استفاده‌ای از آن‌ها بکنند.

آمار فوق العاده ترابی در موقعیت‌سازی؛ لقمه‌های آماده!
به گزارش فرتاک نیوز،

 مساوی بدون گل پرسپولیس و هوادار، امیدهای سرخپوشان برای قهرمانی را کمتر از گذشته کرد. پرسپولیس در هر دو بازی رفت و برگشت با هوادار، امتیاز از دست داده و این‌بار، در گلزنی هم ناکام ماند. اتفاقی که در این فصل، به آن عادت ندارد. پرسپولیس از دربی رفت مقابل استقلال و تساوی بدون گل در آن مسابقه، در همه بازی‌هایش گل زده بود. بازیکنان خلاق پرسپولیس در این مسابقه هم، موفق شدند موقعیت‌های زیادی روی دروازه حریف بسازند اما مهاجمان این تیم، در زدن ضربات آخر بی‌دقت بودند.

مهدی ترابی که این فصل بهترین گل‌ساز لیگ برتر محسوب می‌شود، مقابل هوادار می‌توانست دهمین پاس گل فصلش را بدهد. او در این مسابقه، 6 پاس کلیدی داد که بهترین عملکرد او در این فصل است. با این‌حال هیچکدام از پاس‌های او گل نشدند. مهدی عبدی و شرزود تمیروف، بیشترین نقش را در هدر رفتن پاس‌های ترابی داشتند. عبدی دقیقه 5 از داخل محوطه شش قدم نتوانست پاس ترابی را به گل تبدیل کند و تمیروف دقیقه 18، کرنر ارسالی ترابی را از چند قدمی دروازه بیرون زد. رامین رضاییان هم یک‌بار، با پاس ترابی موقعیت به دست آورد و نتوانست توپ را از مسلم حق‌شناس، دروازه‌بان آماده هوادار در این مسابقه عبور دهد.

ترابی در روزهایی که پرسپولیسی‌ها چندان از نتایج تیم‌شان راضی نیستند، عملکرد فردی درخشانی داشته است. او از 10 بازی آخر پرسپولیس، 9 بازی در زمین حضور داشته و طبق آمار متریکا، توانسته به تنهایی 30 موقعیت گل برای تیمش بسازد. بهترین آمار او، در بازی اخیر با هوادار و بازی با فجر سپاسی با ساختن 6 موقعیت بوده و مقابل نفت مسجدسلیمان هم توانست 5 بار هم تیمی‌هایش را صاجب موقعیت گل کند.

مشکل اصلی پرسپولیس در این فصل، خوردن گل‌های پرتعداد نسبت به استقلال بوده اما اگر مهاجمان این تیم بیشتر قدر پاس‌های ترابی را می‌دانستند، شاید با همین شرایط هم فاصله کمتری با صدرجدول داشتند. به لطف بازیکنی که بودنش در زمین، ایجاد چند موقعیت گل در هر مسابقه را تضمین می‌کند. بدون در نظر گرفتن حکم کمیته انضباطی، پرسپولیسی‌ها هنوز هم در زمین مسابقه بیشتر گل را در لیگ بیست‌ویکم زده‌اند. 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۴۶۲۸۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان