//
کدخبر: ۳۴۶۰۵۰ //

رونمایی از چهره سرخ‌ها در اولین جدال قرن جدید

یحیی گل‌محمدی بعد از توقف در دربی تهران و تداوم اختلاف شش امتیازی با صدرنشین، اکنون در اولین بازی سال جدید امیدوار است با کسب نتیجه مطلوب، امیدها را در تیمش زنده نگه دارد.

رونمایی از چهره سرخ‌ها در اولین جدال قرن جدید
به گزارش فرتاک نیوز،

پرسپولیس در شرایطی مقابل هوادار تهران قرار خواهد گرفت که همچنان اختلاف شش امتیازی با صدر جدول را دنبال می‌کند و در بازی رفت نیز مقابل شاگردان رضا عنایتی به تساوی بسنده کرده است.

یحیی گل محمدی در این بازی سیامک نعمتی، وحید امیری، عیسی آل کثیر و احتمالا سیدجلال حسینی را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهد داشت و حامد لک نیز به دلیل مسائل انضباطی از ترکیب این بازی خارج شده است. با این حال سرمربی سرخ‌ها بعد از اتفاقاتی که در جدال مقابل استقلال افتاده است و با توجه به دریافت قرمز در این بازی، باید از جایگاه نظاره‌گر نمایش تیمش برابر حریف باشد.

احمد گوهری با حضور برابر هوادار تهران، چهارمین بار پیراهن این تیم را در جدال رسمی بر تن خواهد کرد. او در سه بازی اخیر خود در ترکیب این تیم علیرغم اینکه در ثبت کلین شیت ناکام بوده اما سرخ‌ها توانسته‌اند به دو برد و یک تساوی دست یابند. او اما برابر خط هجومی هوادار تهران که در این بازی مسلما چشم به ضدحملات سرعتی دوخته‌اند، کار سخت‌تری پیش رو خواهد داشت و باید دید قادر به نمایش موفق برای دستیابی به اولین کلین شیت خواهد بود یا خیر.

خط دفاعی پرسپولیس نیز همانند دیدار با استقلال تهران با حضور علی نعمتی و فرشاد فرجی در قلب دفاعی و سعید آقایی در سمت چپ و رامین رضاییان در سمت راست برابر حریف حاضر خواهند شد. آقایی که در بازی با استقلال دچار مصدومیت جزیی شده بود، در این بازی شرایط همراهی تیمش را به دست آورده و در سمت مقابل نیز رامین رضاییان چشم به پاس گلی دیگر با پیراهن پرسپولیس دوخته است. گلزن دربی نیز در کنار فرشاد فرجی امیدوار به حفظ دروازه این تیم خواهند بود و باید دید به چه نتیجه‌ای دست خواهند یافت.

 

در خط میانی نیز رضا اسدی و میلاد سرلک برابر حریف حاضر خواهند بود و مهدی ترابی و احسان پهلوان دو وینگر این تیم برابر حریف هستند. اسدی که در بازی برابر نفت مسجدسلیمان دو گل تیمش را برای دستیابی به برد به ثمر رسانده بود، امیدوار است در این فرصت بزرگ نیز بتواند شرایط را برای موفقیت تیمش ترتیب دهد و از سوی دیگر کمال کامیابی نیا نیز با آمادگی بالا و انگیزه حضور در تیم ملی، نمی‌خواهد از این رقابت دست خالی خارج شود تا دست یحیی برای این پست کاملا باز باشد. پهلوان و ترابی نیز با توجه به خصوصیت تکنیکی و بازیسازی بالایی که دارند، می‌تواند در این بازی نقش پررنگی ایفا کنند و به دنبال این هستند تا از لایه های دفاعی حریف به راهکار مناسبی برای موفقیت تیم خود دست یابند.

با نیمکت نشینی احتمالی شرزود تمیروف که در دربی فرصت ایده آلی داشت، باید منتظر بازگشت مهدی عبدی به ترکیب این تیم بود. مهاجم گلزن پرسپولیس که در دربی فرصت حضور در ترکیب اصلی را از دست داده بود، در این بازی با انگیزه گلزنی و پس گیری جایگاه فیکس به میدان خواهد رفت و در کنار خود نیز امید عالیشاه را به عنوان کاپیتان و رهبر خط تهاجمی خواهد دید. عالیشاه بعد از پشت سر گذاشتن دوران مصدومیت اکنون با آمادگی مطلوب به ترکیب بازگشته و باید دید چه عملکردی در فاز تهاجمی و مقابل تیم رضا عنایتی به جا خواهد گذاشت.

 
 

ترکیب احتمالی پرسپولیس
احمد گوهری
علی نعمتی
فرشاد فرجی
رامین رضاییان
سعید آقایی
رضا اسدی
میلاد سرلک
احسان پهلوان
مهدی ترابی
امید عالیشاه 
مهدی عبدی

دیدار امروز دو تیم در استادیوم دستگردی و از ساعت 20:45 با قضاوت حمید حاج ملک برگزار خواهد شد و علیرغم تلاشی که باشگاه پرسپولیس داشته، با حضور هواداران در این دیدار موافقت نشده است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۴۶۰۵۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان