//
کدخبر: ۳۴۵۸۶۹ //

نصرتی: گروهمان جذاب است و من خوشبینم

مدافع سال های نه چندان دور تیم ملی گروه ایران را جذاب توصیف می کند و از هم گروهی با انگلیس خوشحال است.

نصرتی: گروهمان جذاب است و من خوشبینم
به گزارش فرتاک نیوز،

محمد نصرتی در مورد همگروه شدن ایران با آمریکا و انگلیس در جام جهانی به خبرنگار ما گفت: آدمی به امید زنده است و برای همین به صعود امیدواریم. به نظر من ایران با تیم‌های خوبی هم گروه شده و اگر با اسپانیا یا آلمان همگروه شود واقعا گروه مرگ بود. ما قبلا با آمریکا بازی کردیم و این تیم را بردیم حداقلش این است که ما می‌توانیم به این فکر کنیم که مجددا آمریکا را شکست دهیم البته بماند که تیم قدرتمندی و بازیکنان سرشناسی دارند که در سطح اول اروپا دارند بازی می‌کنند. در مورد انگلیس هم از قبل گفته بودم دوست دارم با برزیل و انگلیس هم‌گروه شویم. انگلیس را به خاطر اینک هم بهترین لیگ دنیا را دارند و هم بهترین اخبار را انعکاس می دهند و از طرفی بازیکنان ما خودشان را به معرض نمایش می گذارند و می توانند در تیم های بزرگ بازی کنند به عنوان هم گروه دوست داشتم و  در مورد برزیل هم باید بگویم این تیم را از بچگی دوست داشتم به همین خاطر دوست داشتم ایران با برزیل همگروه شود و تیم سوم هم پیش‌بینی من این است که اسکاتلند بالا بیاید و باید ببینیم چه می شود؟

او در مورد اینکه باید بازی های تدارکاتی با تیم های بزرگ برگزار شود ادامه داد: قطعاً باید آماده سازی خوبی داشته باشیم با هر تیمی که می خواهیم همگروه شویم فرقی نمی کرد اگر قرار باشد شبیه سازی کنیم بایپ با تیم‌هایی که سبک شان به هم گروه‌های ما نزدیک است بازی کنیم.

مدافع سابق تیم ملی در مورد اینکه تجربه لژیونر ها چقدر می تواند در جام جهانی کمک کند نظرش را اینگونه بیان کرد: خیلی می‌تواند به ما کمک کند. دو بازیکن داریم که به تیم های انگلیسی گل زدند. مهدی طارمی و جهانبخش به چلسی گل زدند و  بازیکنان دیگران تجارب خوبی برای رویارویی با این رقبا دارند. من که خیلی خوشبین هستم و از نظر من گروه  جذابی است باید ببینیم خدا چه می‌خواهد؟

نصرتی در مورد این که در برخی از رسانه ها خارجی خیلی ها دوست داشتند با ایران همگروه شوند و ما را حریفی ضعیف تلقی کردند عنوان کرد: حالا خواهیم دید، به قول آقای مهدی مناجاتی که امیدوارم هرجا هست سالم باشد در زمین مشخص می‌‌شود کت تن چه کسی است؟

پیشکسوت فوتبال با اشاره به عملکرد خوب تیم ملی در جام جهانی مقابل تیم‌های بزرگ گفت: مقابل اسپانیا، پرتغال و آرژانتین نتیجه نگرفتیم اما عالی کار کردیم مگر آنها تیم های کوچکی بودند؟ آرزو داشتم کاش آن زمان مقابل این تیم ها بازی میکردم.

وی در مورد اینکه بهتر است نیمکت ایران تغییرات داشته باشد یا خیر گفت: به نظر من بهتر است آقای اسکوچیچ به کارش ادامه دهد. هر مربی.دیگری بیاید زمان بر است تا کار کند. مهمترین فاکتور این است که بازیکنان با سرمربی خود رفیق باشند، با توجه به شرایطی که من میبینم بازیکنان از کار کردن با آقای اسکوچیچ، هاشمیان و کریم باقری راضی هستند.

نصرتی یادآور شد: ۱۳ به در را تبریک می گویم. امروز روز طبیعت است امیدوارم به نحو احسن از آن استفاده کنیم و لذت ببریم.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۴۵۸۶۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان