//
کدخبر: ۳۱۲۸۲۳ //

نصرتی: بحرین رقیبی جدی برای ما محسوب نمی شود

مدافع سابق تیم ملی معتقد است که بحرین رقیبی جدی برای ما محسوب نمی شود.

 نصرتی: بحرین رقیبی جدی برای ما محسوب نمی شود
به گزارش فرتاک نیوز،

 یکی از نام‌هایی که با صعود ایران به جام‌های جهانی ادوار مختلف گره خورده، محمد نصرتی است؛ زننده تک گل پیروزی بخش ایران به بحرین در سال 1384 که موجبات صعود تیم ملی به جام جهانی 2006 را فراهم کرد. در آستانه بازی حساس تیم ملی فوتبال ایران با بحرین که دیداری بسیار سرنوشت ساز در راه صعود به دور نهایی مقدماتی جهانی 2022 است؛ محمد نصرتی از خاطرات بازی که بیش از یک دهه از آن می گذرد و شرایط فعلی تیم ملی صحبت کرد:

 

ملی پوشان شروع خوبی داشتند

ملی پوشان بازی خوبی در برابر هنگ کنگ انجام دادند. علیرغم اینکه برخی از کارشناسان متاسفانه به تیم ملی خرده می‌گیرند، اما به نظرم شرایط تیم و بازیکنان مطلوب بوده و شروع خوبی داشتند. امیدوارم این روند را ادامه بدهند تا در بازی‌های بعدی نیز موفق شوند.

 

با اعتماد به نفس بالا می شود بحرین را برد

 

در رابطه با بازی مقابل بحرین باید بگویم بدون شک این تیم از شرایط میزبانی خود به واسطه نفوذی که در AFC دارد به نحو احسن استفاده خواهد کرد. اگر بازیکنان با اعتماد به نفس و مسلط بر احساس و رفتار خود باشند، به راحتی می‌توانند تیم بحرین را شکست دهند.

 

شرایط بد زمین مانع از ارائه کیفیت واقعی بازیکنان شد

خلاصه بازی بحرین و کامبوج را دیدم؛ فکر می‌کنم شرایط زمین خوب است و ملی پوشان ایران مثل بازی با هنگ کنگ از شرایط نامطلوب زمین رنج نخواهند برد. بدون شک بچه ها بهتر می‌توانند بازی کنند. بازیکنانی مثل آزمون، جهانبخش، قلی زاده و طارمی در دیدار مقابل بحرین عملکرد بهتری خواهند داشت. در دیدار روز گذشته به دلیل شرایط نامناسب زمین، کیفیت واقعی بازیکنان به نمایش گذاشته نشد.

 

می توانیم بحرین را مهار کنیم

قطعا کادرفنی آنالیز دیدار کامبوج و بحرین را در دستور کاری خود قرار داده و بهترین نکات را به بازیکنان گوشزد می‌کند، اما معتقدم اگر برنامه ریزی دقیق بر روی ضد حملات و شوت های تیم بحرین انجام شود، می توانیم مهارشان کنیم و در واقع با یک سازماندهی خوب در خط دفاع و خط حمله به پیروزی مقابل بحرین خواهیم رسید. باید در فاز حمله و دفاع عمکلرد فوق العاده‌ای داشته باشیم.

 

بحرین رقیبی جدی برای ما محسوب نمی شود

دریافت گل یک تلنگر خوبی بود که بازیکنان به خودشان بیایند. آنها نباید به راحتی کوچکترین فرصت را به حریف بدهند. کیفیتی که بازیکنان ما دارند، عالی بوده و می‌توانند موفق باشند. بحرین رقیبی جدی برای ما محسوب نمی شود، اما بچه ها باید با تمرکز بالا و دقت فراوان در دیدار مقابل بحرین به میدان روند تا در نهایت این تیم را شکست دهند.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۲۸۲۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان