//
کدخبر: ۳۴۵۷۸۰ //

اسکوچیچ: برای صعود تمام تلاشمان را خواهیم کرد

سرمربی تیم ملی ایران می‌گوید در بازی با آمریکا تنها به مسائل فوتبالی فکر می‌کند.

اسکوچیچ: برای صعود تمام تلاشمان را خواهیم کرد
به گزارش فرتاک نیوز،

دراگان اسکوچیچ پس از پایان قرعه کشی و در حالی که از میکسدزون محل قرعه کشی عبور می‌کرد، برای دقایقی با خبرنگاران صحبت کرد و در پاسخ به سوال خبرنگار ورزش سه گفت که تیمش «برای صعود تلاش خواهد کرد».

او همچنین انگلیس را «سرسخت‌ترین و قوی‌ترین» حریف ایران خواند و گفت که «توجهی به مسائل و حساسیت‌های بازی ایران و آمریکا» نخواهد داشت.

سوال: نظرت را درباره قرعه‌کشی بگو.
اسکوچیچ: من فکر می‌کنم قرعه ما می‌توانست بدتر از این هم باشد. این جام جهانی است و همه تیمهای شرکت‌کننده خوب هستند. در گروه ما تیم ملی انگلیس یکی از مدعیان کسب جام است ولی تیم ما هم به اندازه کافی خوب هست که با دیگران قادر به رقابت باشد.

سوال: برای هواداران دغدغه اصلی این است که آیا می‌توانیم به دور بعدی این رقابت‌ها صعود کنیم؟
اسکوچیچ: ما تلاشمان را خواهیم کرد. من همیشه گفتم تیم خیلی خوبی داریم و شاید بتوانیم برای اولین بار این کار را انجام دهیم.

سوال: آیا ترسی از جنجال‌های بازی با آمریکا نداری؟
اسکوچیچ: من به این چیزها توجه نمی‌کنم، ما این مسئله را قبلا در بازی‌ای مثل دیدار باعراق نشان دادیم و توجهی به این مسائل نداریم. چیزهایی در بین دو کشور هست اما ما فقط به فوتبال فکر می‌کنیم.

سوال: کدام یک از رقبا سرسخت‌ترین و قوی‌ترین است؟
اسکوچیچ: همانطور که گفتم انگلیس.

 
 

سوال: درباره تیم چهارم گروه چه فکر می‌کنید؟
اسکوچیچ: من دقیق آنالیز نکردیم اما به نظرم می‌آید اسکاتلند و ولز هم فوتبالی شبیه به انگلیس و آمریکا داشته باشند در گروه ما. باید منتظر بمانیم و ببینیم چه پیش خواهد آمد.

سوال بعدی یک سوال عجیب از اسکوچیچ بود که از او در موردگل‌نزدن طارمی در بازی با پرتغال و ناراحتی مردم ایران از این اتفاق سوال شد.
اسکوچیچ: الان وقت صحبت درباره گذشته نیست و ما باید خودمان را به بهترین شکل آماده این مسابقات کنیم. تنها چیزی که من برایش دعا می‌کنم این است که در زمان برگزاری جام جهانی، تمام بازیکنانمان سلامت و صحیح و سالم باشند.

سوال: آیا از قرعه‌ای که آوردید راضی بودید؟
اسکوچیچ: قرعه می‌توانست بدتر هم باشد. مثلا هم گروهی با اسپانیا و آلمان. اما همچنان کار ما دشوار خواهد بود و نمی‌شود در جام جهانی انتظار گروه ساده داشت. هر مسابقه در جام جهانی، ویژه خواهد بود.

سوال (دوباره): نظرتان درباره بازی با آمریکا...؟
اسکوچیچ: من قبلا هم گفتم که ما به چیزهای خارجی کاری نداریم و به عنوان سرمربی فقط باید به فوتبال فکر کنم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۴۵۷۸۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان