//
کدخبر: ۳۴۵۱۳۹ //

گلزنی لیونل مسی آرژانتین را به رکورد ۳۰ بازی بدون باخت رساند

لیونل مسی بعد از مدت ها توانست در یک بازی گلزنی کند و تیمش نیز برنده مسابقه شود.

گلزنی لیونل مسی آرژانتین را به رکورد 30 بازی بدون باخت رساند
به گزارش فرتاک نیوز،

 به نقل از اولاریون، گل‌های نیکلاس گونزالس، آنخل دی ماریا و لیونل مسی باعث شد تا ورزشگاه مملو از تماشاگر بومبونرا در بوئنوس آیرس برای مسابقه‌ای که تشریفاتی بود سر از پای نشناسد. آرژانتین مدت‌هاست که به جام جهانی قطر در اواخر امسال راه یافته است، در حالی که ونزوئلا اولین تیم از آمریکای جنوبی بود که حذف شد. این پیروزی باعث شد آرژانتین با تنها 4 امتیاز کمتر از برزیل در رده دوم باشد. ونزوئلا پس از سیزدهمین شکست در 17 بازی مقدماتی، در قعر جدول قرار گرفت.

لیونل مسی برنده 7 توپ طلای فوتبال جهان در دو بازی اخیر تیم ملی کشورش غایب بود و مصمم بود در این دیدار گلزنی کند و در نهایت به هدف خود نیز رسید و توانست شمار گل‌های ملی خود را به 81 گل برساند. به این ترتیب رکورد شکست ناپذیری آرژانتین به 30 بازی رسید.

ایتالیا در لیگ ملت های اروپا با شکست از تیم ملی اسپانیا پس از 37 بازی رسمی، بالاخره طعم شکست را چشیدند و نتوانستند رکورد خود را به 38 بازی بدون شکست برسانند. اکنون آرژانتین 7 بازی تا رسیدن به رکورد شکست ناپذیری ایتالیا فاصله دارد.

از این منطقه اروگوئه و اکوادور پنج‌شنبه شب بلیت‌های خود را برای قطر رزرو کردند تا چهار سهمیه مستقیم به جام جهانی مشخص شود و رقابت در هفته پایانی برای کسب سهمیه پلی آف است. اکنون تنها چیزی که بلاتکلیف باقی می‌ماند این است که چه تیمی پنجم می‌شود و به پلی آف مقدماتی بین قاره‌ای راه می‌یابد.

پرو با یک امتیاز بیشتر از کلمبیا و دو امتیاز بیشتر از شیلی در این نبرد پیشی گرفته است و همه نگاه‌ها اکنون به بازی‌های هفته آخر در مقدماتی این قاره است.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۴۵۱۳۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان