//
کدخبر: ۳۴۴۶۵۸ //

پیروزی پورتو با گلزنی جانشین طارمی

مهاجم ایرانی پورتو در جریان برتری تیمش مقابل بوآویشتا دور از فهرست بود.

پیروزی پورتو با گلزنی جانشین طارمی
به گزارش فرتاک نیوز،

در یکی از دیدارهای هفته بیست و هفتم لیگ برتر پرتغال، تیم بوآویشتا که علیرضا بیرانوند را مثل مسابقات اخیرشان در ترکیب نمی‌دید و روی نیمکت داشت، از ساعت ۰۰:۱۵ بامداد امروز دوشنبه(به وقت ایران) در استادیوم دو بسا سسولو در حالی به مصاف پورتو رفت که این تیم مهدی طارمی را بخاطر ابتلا به کرونا در فهرست نداشت.

پورتو که پیش از شروع مسابقه قرار بود با حضور مهدی طارمی در ترکیب ابتدایی بازی را آغاز کند، پس از مطلع شدن از ابتلای این ستاره ایرانی به کرونا و بنابر تصمیم سرجیو کونسیسائو، فابیو ویرا را به جمع نفرات اصلی اضافه کرد و برابر بوآویشتا قرار گرفت.

ویرا که در زمان اعلام ترکیب پورتو روی نیمکت بود و پس از بیرون رفتن طارمی از لیست مسابقه با بوآویشتا از ابتدا به میدان رفت، توانست نقش مهمی در پیروزی تیمش داشته باشد.

پورتو در دیدار خارج از خانه مقابل بوآویشتا موفق شد با تک گلی که فابیو ویرا روی پاس اوانیلسون به ثمر رساند، به پیروزی یک بر صفر در این مسابقه دست پیدا کند و به سومین برد متوالی در لیگ برتر پرتغال برسد.

یاران طارمی با کسب این برد تک‌گله ۷۳ امتیازی شدند تا همچنان صدرنشین لیگ برتر پرتغال بمانند و فاصله ۶ امتیازی خود با اسپورتینگ لیسبون رده دومی را حفظ کنند؛ بوآویشتا نیز با این باخت ۲۷ امتیازی و در رتبه سیزدهم ماند.

مهدی طارمی که پس از هفت مسابقه قرار گرفتن در ترکیب پورتو و زدن ۴ گل و دادن ۶پاس گل در این مدت، در دیدار اخیرشان مقابل لیون فرانسه در لیگ اروپا به‌عنوان یار جانشین به میدان رفته بود، مقابل بوآویشتا در فهرست حضور نداشت.

 
 

علیرضا بیرانوند نیز با دوری از ترکیب بوآویشتا مقابل پورتو، برای شانزدهمین بازی پیاپی در جمع نفرات اصلی تیمش قرار نگرفته و برای ششمین مسابقه متوالی نیمکت‌نشین بود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۴۴۶۵۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان