//
کدخبر: ۳۴۴۵۲۶ //

سرخیو راموس و غیبت در یک بازی بزرگ دیگر

سرخیو راموس، مدافع اسپانیایی پاری‌سن‌ژرمن، دیدار فردای تیمش مقابل موناکو را هم از دست داده است.

سرخیو راموس و غیبت در یک بازی بزرگ دیگر
به گزارش فرتاک نیوز،

بعد از این که سرخیو راموس با رئال مادرید بر سر تمدید قرارداد به توافق نرسید، این مدافع اسپانیایی پس از سال ها و تبدیل شدن به اسطوره این باشگاه از جمع کهکشانی‌ها جدا شد و همانطور که انتظار می رفت به پاری سن ژرمن پیوست تا چالش جدید خود را در فوتبال فرانسه و کنار فوق ستاره های این تیم تجربه کند.

با این وجود سرخیو راموس از زمان پیوستن به پاری‌سن‌ژرمن دائماً با مصدومیت دست و پنجه نرم کرده و همین موضوع به این بازیکن اجازه نداد که او در بازی‌های زیادی برای تیم فرانسوی به میدان برود؛ موضوعی که حتی در مقطعی عصبانیت هواداران PSG را به همراه داشت. اوضاع تا جایی هم بیخ پیدا کرد که حتی ادعایی مطرح شد مبنی بر اینکه پاری‌سن‌ژرمن به فسخ قرارداد با ستاره اسپانیایی نیز فکر می‌کند.

با این حال هر طور که بود سرخیو راموس به کار خود در پاری‌سن‌ژرمن ادامه داد اما تا به اینجا نیز اوضاع برای این مدافع اسپانیایی تغییر نکرده است. همه هواداران فوتبال برای حضور این بازیکن مقابل تیم سابق خود یعنی رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا لحظه‌شماری می‌کردند اما راموس هر دو بازی رفت و برگشت را از دست داد تا کابوس تلخ او همچنان ادامه داشته باشد.

سرخیو راموس حالا یک بازی بزرگ دیگر را هم از دست داده است. بر این اساس مدافع اسپانیایی به دلیل ادامه مصدومیت نمی‌تواند در دیدار فردای پاری‌سن ژرمن مقابل موناکو نیز به میدان برود. با این حال گزارش‌ها حاکی از آن است که ستاره اسپانیایی بعد از تعطیلات بازی‌های ملی آماده بازگشت به ترکیب PSG خواهد بود.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۴۴۵۲۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان