//
کدخبر: ۳۴۳۸۹۰ //
یادداشتی از علی مسعودی

اختصاصی/ آقای منصوریان اگر مجیدی راه ترکستان می رود، شما به جاده خاکی زده اید!/ حرف دلتان این بود؟

منصوریان بعد از شکست تیمش مقابل استقلال، در کنفرانس خبری حاشیه درست کرد.

اختصاصی/ آقای منصوریان اگر مجیدی راه ترکستان می رود، شما به جاده خاکی زده اید!/ حرف دلتان این بود؟
به گزارش فرتاک نیوز،

فرهاد مجیدی در روزی که محروم بود و از روی سکو ها تیمش را هدایت می کرد، توانست تیم منصوریان را هم مثل امیر قلعه‌نویی شکست داده و آماده دربی شود. این پیروزی درحالی به دست آمد که در پایان مسابقه، سرمربی نفتی ها، کنفرانس را بر سر مجیدی خراب کرد!

اصولا کنفرانس های قبل و بعد علیرضا منصوریان هیچ شباهتی به کنفرانس مسابقه ندارد و بیشتر حالت میز گرد و جلسه دورهمی دارد! او هنوز هم رکورد دار کنفرانس مسابقه فوتبال دنیا را در اختیار دارد و اگر چند سال پیش درخواست‌ می کرد، الان رکورد ۸۹ دقیقه ای در کتاب گینس هم به ثبت رسیده بود.

به جز این، "داش علی" بازی با کلمات و استفاده‌ از جملات "لاتین" را نیز خیلی دوست دارد و همیشه سعی می کند از کلماتی استفاده کند تا کنفرانس هایش بازتاب داشته باشند. او یا بیش از حد از کسی تعریف می کند، یا اینکه دنبال تخریب و انتقال گرفتن است.

 مثل همین مصاحبه فصل گذشته درمورد مالک تراکتور تبریز که خودش را برای اعلام جنگ آماده کرد! او در مصاحبه اش مدعی شد؛ من از محله ای می آیم که تهدید مرا قلقلک می‌دهد که بروم و آن کار را انجام بدهم!

خلاصه‌ سرمربی سابق استقلال از این دست مصاحبه‌ ها زیاد داشته و برای اینکه نشان‌ دهد، هم سر نترسی دارد و هم به بزرگتر از خودش احترام می گذارد، گاهی وقت ها یادش می رود چه اتفاقاتی در فوتبال افتاده است! 

 در این راستا او مثل همیشه بعد از بازی استقلال با توپ پر وارد سالن کنفرانس مطبوعاتی شد و این بار فرهاد مجیدی را از دم تیغش گذراند! تیغی که انگاری از قبل در جیبش نگه داشته بود تا در بدترین زمان ممکن به پهلوی سرمربی موفق این روزهای استقلال فرو کند!

 منصوریان مدعی شد؛ مجیدی پس از سوت پایان بازی از کنار محمد خرمگاه ( دستار خودش و بازیکن سابق استقلال ) عبور کرده و به او محل نگذاشته!  البته‌ او از اینکه مجیدی در راهرو ورزشگاه کتش را نیز سپرده‌ به شخص دیگری تا به رختکن ببرود، از آن هم ایراد گرفته است! جالب اینجاست خود محمد خرمگاه بلافاصله پس از این‌ اتفاق مصاحبه ای انجام‌ داد و مدعی شد چیز خاصی از فرهاد مجیدی ندیده و نظری هم‌ ندارد! حال اینکه منصوریان چه چیزی را دیده و خرمگاه ندیده، این‌ هم جای سؤال و تعجب دارد؟! سؤال و تعجبی که چطور خرمگاه ندیده مجیدی از کنارش عبور کرده و به او سلام نکرده‌، ولی علی منصوریان این صحنه را شکار کرده، این هم عجیب به نظر می رسد! 

اصلا گیریم که مجیدی از جلو خرمگاه رد شده و به او محل هم نگذاشته، آیا این می شود نکته‌ تاریک فوتبال؟! آیا باید داستان سالها پیش را که به مجیدی کمک کردید را بر سرش بکوبید؟! اگر اینگونه باشد که الان فرگوسن باید هر روز بر سر رونالدو بکوبد و بگوید اگر من نبودم رونالدو  این همه افتخار و شهرت پیدا نمی کرد‌. 

  اما سؤال دیگر اینجاست که آیا خود محمد خرمگاه نمی توانست این بحث را مطرح کند و از مجیدی ایراد بگیرد؟ هرچند که در فوتبال ایران، آن هم پس از سوت پایان بازی اکثر تیم ها و مربیان به هم بی احترامی و بی محلی می کنند که گاهی وقت ها طبعیت فشار فوتبال است و در کل دنیا نیز از این اتفاقات رخ می دهد. شما پایان بازی تیم های ، پپ گواردیولا و کلوپ را ببینید چه رفتاری با هم می کنند. یا خود همین کی روش که پس از بازی ایران و سوریه در کشور مالزی رفت به سینه دستیار خودش زد و گفت چرا رفتید با بازیکنان حریف دست دادید!

 نا گفته نماند منصوریان در این مصاحبه از امیر قلعه‌نویی هم تعریف کرد که این هم‌ جای بحث دارد! منصوریان مدعی شد، تا حالا برای تیم رقیب و تیم مقابل نه مشت گره کرده و نه عدد چهار را نشان داده است. در این رابطه باید از آقای منصوریان پرسید؛ شما بعد از بازی پرسپولیس که سه بر دو پیروز شدید، واکنش تان را به خاطر دارید؟ آیا شما مشت های تان را گره نکردید؟! آیا همین امیر قلعه‌نویی که از او تعریف کردید، چند سال پیش پس از شکست دادن استقلال، مشت هایش را گره نکرد؟ اصلا جذابیت و خصلت فوتبال و مربیان همین است که بعد از هر پیروزی شادی کنند. آیا شادی انجام‌ دادن و مشت گره کردن، ایراد دارد؟

 ای کاش منصوریان حرف اصلی اش را می زد و به جای گفتن ( راهی که مجیدی می رود به ترکستان ختم می شود) حرف دلش را می زد.  من نگارنده( مسعودی ) هنوز یادم نرفته سال ها پیش به تمرین استقلال رفته بودم که دیدم لیدر باشگاه از هواداران در خواست کرد فلان بازیکن که نامش محفوظ است را تشویق کنند.

وقتی این اتفاق رخ داد، سرمربی تیم که نام او نیز محفوظ است! لیدر را صدا کرد و گفت آخرین بارت باشد که این بازیکن را تشویق می کنید! مشابه همین اتفاق برای یک بازیکن بزرگ تیم ملی که الان سرمربی شده تکرار شد و به دستیارش گفت اگر این بازیکن یک سال دیگر استقلال بماند، دیگر جای ما نیست! .... و سؤال اصلی این است که چرا اکثر مربیان استقلالی شمشیر را از رو برای فرهاد بسته اند؟! آیا ترس از قهرمانی تیم مجیدی و محبوبیت دوچندان او نیست؟! شما فکر می کنید هواداران استقلال از مجیدی جام می خواهند یا مثل خیلی "شو" بازی کردن؟! بله، مجیدی هم اشتباه زیاد داشته، ولی الان راه درست مربیگری را می رود، البته اگر خودی ها بگذارند راهش را ادامه‌دهد! راهی که اصول مربیگری است نه راه ترکستان.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۴۳۸۹۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان