//
کدخبر: ۳۴۳۰۶۰ //

خوراک راحت‌ برای شروع ساغلام و جنگ تیم های بالا و پایین جدول/ جدال فرهاد و ژنرال بازی حساس هفته بیست و یکم

هفته بیست و یکم رقابت های لیگ برتر کشور با چالش لمس سقوط پدیده ها تا پیش زمینه برای یک دربی حساس سرخ آبی، همراه باشید.

خوراک راحت‌ برای شروع ساغلام و جنگ تیم های بالا و پایین جدول/ جدال فرهاد و ژنرال بازی حساس هفته بیست و یکم
به گزارش فرتاک نیوز،

هفته بیست و یکم رقابت های لیگ برتر روز یکشنبه 15 اسفند ماه از سر گرفته میشود و این درحالیست که سپاهان باتوجه به رقابت های دشوار و حساس استقلال و پرسپولیس فرصت کم کردن فاصله امتیازی را دارد.

 

پدیده مشهد_تراکتور/ ساغلام و یک خوراک نسبتا راحت

پدیده و تراکتور در حالی به مصاف هم خواهند رفت که نماینده مشهد تا اینجای کار موفق به دورقمی کردن امتیازات خودش نشده و جدای از بحث تاکتیک و بدون برنامه بودن با حواشی زیادی دست و پنجه نرم میکند.

تراکتور پس از برکناری سولدو هفته گذشته توانست یک تساوی ارزشمند در مقابل سپاهان کسب کند و برای رسیدن به میانه های جدول آماده رقابت با پدیده باشد که این دیدار باتوجه به بحران های پدیده شروع راحتی برای ساغلام محسوب میشود.

 

مس رفسنجان_نفت مسجد سلیمان/ قبل و بعد از پرسپولیس!

محمد ربیعی و محمود فکری در شرایطی به رقابت با یکدیگر میپردازند که نفت مسجد سلیمان با فاصله کم در جایگاه 15 جدول قرار دارد و اگر با همین روند ادامه دهد دیگر تیم سقوط کننده به لیگ دسته اول خواهد بود. حال با توجه به اینکه محمود فکری جایگزین کمالوند شده تا نفت را از خطر سقوط نجات دهد به چیزی جز سه امتیاز فکر نمیکند.

مس رفسنجان هفته گذشته در مقابل پرسپولیس تن به شکست سنگین داد و برای اینکه بتواند باخت هفته گذشته را جبران کند و نفت نیز باید پس از این مسابقه آماده بازی با همین پرسپولیس شود.

پیکان_ نساجی مازندران/ کار سخت الهامی مقابل پیکان

پیکان و نساجی روز یکشنبه به مصاف یکدیگر می روند و این رقابت در شرایطی رقم میخورد که نساجی با هدایت ساکت الهامی درتلاش است تاخودش را از میانه جدول جدا کند و باتوجه به لغزش آلومینیوم و بازی دشوار نفت خودش را به رده های بالاتر برساند.

پیکان با تفکرات مجتبی حسینی خودش را پیدا کرده و در چند قدمی جایگاه سوم جدول قراردارد و درتلاش است تا فصل را با رتبه تک رقمی به پایان برساند.

آلومینیوم اراک_ هوادار/ تلاش خطیبی برای بازگشت به لیگ

آلومینیوم و هوادار در شرایطی به مصاف یکدیگر خواهند رفت که رسول خطیبی نیم فصل دوم را با شکست های پی در پی آغاز کرده و اگر همین روند ادامه دهد وارد بحران میشود. او درتلاش است باکسب سه امتیاز مقابل هوادار به شکست های خود پایان داده و به جمع مدعیان کسب سهمیه برگردد.

 در سوی مقابل هوادار با تاکتیک دفاعی و بسته خود توانسته از پایین جدول جدا شود و خودش را به جمع تیم های میانه جدول اضافه کند.

فولاد خوزستان_ذوب آهن/  فولاد ذوب می شود؟!

فولاد و ذوب آهن  در حالی به مصاف هم می روند که ذوب آهن در بازی قبلی توانست با پیروزی در مقابل پدیده به ناکامی های خودش پایان دهد و با انگیزه مضاعف برای مقابله با فولاد آماده شود.

در سوی مقابل فولاد در تلاش است تا خودش را به رده های بالای جدول برساند و مثل فصل گذشته خودش جایگاه خوبی را به ثبت برساند. البته این مسابقه جدال مربیان استقلالی است که باید دید تارتار برنده آن می شود یا جواد نکونام.

سپاهان_فجر سپاسی/ جنگ بحران‌ بالا و پایین جدول

سپاهان و فجر سپاسی در شرایطی به مصاف هم خواهند رفت که این دیدار برای هردوتیم از حساسیت بالایی برخوردار است.

طلایی پوشان در نظر دارند با پیروزی مقابل فجر به ناکامی های هفته های اخیر پایان دهند و خودشان را دوباره به عنوان مدعی معرفی کنند. در سوی مقابل فجر سپاسی با توجه به شرایط سپاهان این فرصت را دارد تا با شکست‌ دادن حریف اصفهانی خودش را از خطر سقوط نجات دهد.

شادی بخشی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۴۳۰۶۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان