//
کدخبر: ۳۴۲۰۷۱ //

بنگر: محرم می تواند سپاهان را دوباره به کورس برگرداند/انشالله که پرسپولیس قهرمان شود

مدافع اسبق پرسپولیس و سرمربی فعلی شهرداری نوشهر معتقد است که سرمربی تیم ملی با این آمار باید ماندنی شود.

بنگر: محرم می تواند سپاهان را دوباره به کورس برگرداند/انشالله که پرسپولیس قهرمان شود
به گزارش فرتاک نیوز،

محسن بنگر در حاشیه آئین نکوداشت مربیان برتر در خصوص شرایط تیمش گفت: پارسال تیم خوبی داشتیم. مسئولان شهرداری نوشهر به ما اعتماد کردند و توانستیم به لیگ دو صعود کنیم. امسال با همان نفرات لیگ سه بازی می کنیم و تیم خوبی داریم.

او در مورد سختی های مربیگری و تفاوت آن با دوران بازی تاکید کرد: مربیگری خیلی سخت است. بازیکن فقط مسئول خودش است ولی مربی باید حواسش به همه چیز باشد و حواشی بیرونی را هم جمع کند. چیزهای خیلی خوبی یاد می گیرم. خدا را شکر از جایی شروع کردم که اعتماد متقابل بهم داریم. من فوتبالم را از همین جا شروع کردم. همه چیز خیلی خوب است. با وجود اینکه نتایج خیلی خوب نبوده ولی چون تازه از لیگ سه آمدیم، سال های بعد خیلی بیشتر از شهرداری نوشهر خواهید شنید.

سرمربی جوان شهرداری در پاسخ به این سوال که الگویش در مربیگری چه کسانی هستند گفت: من دوست دارم که روی زمین فوتبال بازی کنیم. آقای کاظمی، برانکو، کرانچار و خیلی مربی های بزرگ دیگر که خوشبختانه من با آنها کار کردم و اگر از هر کدام یک نکته یاد گرفته باشم می تواند الان به کارم بیاید و سعی می کنم از آن استفاده کنم.

بنگر در مورد وضعیت پرسپولیس و تساوی این تیم در سیرجان گفت: گل گهر با آقای قلعه نویی یکی از تیم های جاندار لیگ است که بخاطر کسر امتیاز کمی مشکل پیدا کرده است. مساوی با این تیم در سیرجان یک برد برای پرسپولیس است. در هفته های بعد پرسپولیس بازی خانگی دارد، استقلال بازی خارج از خانه دارد و کار جذاب است. امسال لیگ خیلی خوب است و هر دو تیم محبوب را بالای جدول می بینیم.

او با تاکید به اینکه خود نویدکیا می تواند سپاهان را متحول کند گفت: من فوتبال سپاهان را دوست دارم. این تیم مالکانه بازی می کند و به نظر از موقعیت هایش استفاده می کند. باید به محرم بیشتر وقت بدهند. خود محرم می تواند دوباره این تیم را درست کند. اشتباهی که سال گذشته در سایپا انجام شد و به ابراهیم صادقی وقت ندادند و تیم به دسته یک سقوط کرد. نه اینکه امسال هم سپاهان سقوط کند ولی محرم می تواند این تیم را دوباره به کورس برگرداند.

سرمربی شهرداری در مورد حواشی مربوط به تبانی در لیگ های دسته های پایین تر در هفته های پایانی گفت: ما هم شنیدیم، خیلی هم زیاد ولی الان نیم فصل است. شنیده ام که چنین اتفاقات در پایان فصل رخ می دهد و برای همه این ها برنامه ریزی داریم. پرس و جو می کنیم که این اتفاق در تیم ما رخ ندهد.

 
 

موضوع سربازی بازیکنان استقلال، سوال بعد از بنگر بود که او در موردش گفت: همه باید خدمت سربازی را انجام دهند. من در اوج فوتبالم وقتی عضو شموشک بودم و در تیم ملی امید حضور داشتم، راهی خدمت شده و در تیم فجرسپاه گرگان بازی کردم. ما هم می شنویم و اگر قانون است باید همه بروند. ما رفتیم، قبل از ما رفتند و بعد از ما هم می روند.

مدافع اسبق پرسپولیس در مورد سختی های ترک تیم و حضور در تیم نظامی گفت: سخت است ولی برای من نه چون از شموشک رفتم. برای بازیکنانی که از استقلال و پرسپولیس می روند مطمئنا سخت است. مهرداد پولادی به خاطر سربازی فوتبالش تمام شد و یک بازیکن ملی را از دست دادیم. سربازی سخت ولی مقدس است و باید انجام شود.

سوال بعدی از بنگر در مورد قهرمان این فصل لیگ برتر بود که او گفت: انشالله که پرسپولیس قهرمان شود. استقلال تیم خوب و نفرات زیادی دارد. آقای مجیدی هم خوب کار می کند. خوب است که استقلال و پرسپولیس در سال جام جهانی در اوج باشند و امیدوارم که سپاهان هم دوباره اوج بگیرد.

او با حمایت از اسکوچیچ و نتایجش در تیم ملی تاکید کرد که جایگاه سرمربی تیم ملی باید حفظ شود: کسی که این آمار را دارد باید روی نیمکت تیم ملی باشد. همه ما قبل از اینکه اسکوچیچ باید امیدی به صعود به مرحله گروهی هم نداشتیم. ولی خب همه تیم ها را برد و چنین شخصی باید سرمربی باشد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۴۲۰۷۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان