//
کدخبر: ۳۳۹۸۲۴ //

اعلام رای کمیته وضعیت؛ تجدیدنظر خواهی پرسپولیس رد شد

کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال رأی خود را در پرونده باشگاه پرسپولیس و مدیرعامل پیشین این باشگاه صادر کرد.

اعلام رای کمیته وضعیت؛ تجدیدنظر خواهی پرسپولیس رد شد
به گزارش فرتاک نیوز،

به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال در خصوص درخواست فرشاد پیوس نسبت به مطالبه وجه از باشگاه ورزشی شهرداری آستارا اعلام کرد که باشگاه شهرداری آستارا به پرداخت 5/000/000/000 ریال بابت اصل خواسته و پرداخت 109/000/000 ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد. 

در صورت عدم پرداخت محکوم به، در مهلت مقرر، مجازات های مقرر در ماده 89 مقررات انضباطی نسبت به محکوم علیه اعمال خواهد شد.

*کمیته وضعیت فدراسیون در خصوص تجدید نظر خواهی باشگاه پرسپولیس که طی دادخواستی به طرفیت مهدی رسول پناه به عنوان تجدید نظر خوانده، ضمن اعتراض به دادنامه شماه 2458 صادره از کمیته تعیین وضعیت بازیکنان که ابلاغ شده، لایحه ای را تقدیم و تقاضای رسیدگی مجدد در کمیته استیناف دارد. 

با توجه به عدم پرداخت هزینه دادرسی در مرحله تجدید نظر بر اساس بند 3 ماده 14 آیین دادرسی کمیته وضعیت بازیکنان، این کمیته به موجب اخطاریه شماره 1400312421 به باشگاه مذکور ابلاغ کرد که ظرف مدت 7 روز نسبت به پرداخت هزینه دادرسی مرحله تجدید نظر اقدام کند.

بر همین اساس تجدید نظرخواه(باشگاه پرسپولیس) علیرغم ابلاغ اخطار رفع نقص، نسبت به پرداخت هزینه دادرسی مربوطه در مهلت مقرر اقدام نکرده و لایحه ای نیز ارائه نداده است.

بر همین اساس رای کمیته وضعیت بازیکنان به شرح زیر اعلام شد:
نظر به اخطار رفع نقض و ابلاغ آن مبنی بر پرداخت هزینه دادرسی مرحله تجدید نظر و عدم اقدام تجدید نظرخواه در مهلت مقرر، قرار رد تجدید نظر خواهی صادر و اعلام می شود. این قرار ظرف مهلت 7 روز از تاریخ ابلاغ، قابل تجدید نظرخواهی در کمیته استیناف است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۹۸۲۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان