//
کدخبر: ۳۴۱۴۰۹ //

حسینی: نگران امتیازات این مسابقه بودم/ نمی‌توانم درباره داوری اظهار نظر کنم

سرمربی تیم فوتبال پیکان پس از پیروزی ۲ بر صفر این تیم در برابر ذوب‌آهن گفت: خوشحالم که این مسابقه را با برد پشت سر گذاشتیم و بیشتر از هرچیز نگران این بودم که امتیاز این مسابقه را از دست بدهیم.

حسینی: نگران امتیازات این مسابقه بودم/ نمی‌توانم درباره داوری اظهار نظر کنم
به گزارش فرتاک نیوز،

مجتبی حسینی بعد از پیروزی شاگردانش در مقابل تیم ذوب‌آهن در حالی که خود از همراهی این تیم محروم بود و از طریق تلفن همراه شاگردانش را راهنمایی و هدایت می‌کرد، درباره این دیدار اظهار داشت: ما بازی سختی را پشت سر گذاشتیم زیرا ذوب‌آهن تنها برای پیروزی به میدان آمده بود و از طرفی ما نیز مشکلات خودمان را داشتیم مثلاً دو نفر از بازیکنان‌مان از ناحیه مچ پا دچار آسیب‌دیدگی بودند.

 

وی کیفیت زمین مسابقه را بد توصیف کرد و ادامه داد: خوشبختانه با اینکه بازی سختی بود اما فشار اولیه را در این زمین بی‌کیفیت، تحمل کردیم و توانستیم بازی را کنترل کنیم؛ نمی‌دانم چرا کیفیت زمین فولادشهر  تا این اندازه بد شده است و قبلاً اینطور نبود.

سرمربی پیکان تهران افزود: ما می‌دانستیم که موقعیت‌های را به دست خواهیم آورد و خوشحالم که بازیکنانم این موقعیت‌ها را از دست نداده و از آن‌ها استفاده کردند و ما به بهترین شکل موفق شدیم گل اول را بزنیم و در ادامه نیز روی یک ضدحمله گل دوم را زدیم و بازی تمام شد. باید از تک تک بازیکنانم که این مدت فشار زیادی به آن‌ها وارد شد تشکر کنم.

 

وی درباره داوری مسابقه بیان کرد: من مسابقه را از جایگاه ویژه دنبال می‌کردم، از صحنه‌ها دور بودم و نمی‌توانم قضاوت درستی داشته باشم اما روی خطای اول شنانی، از بازیکنم پرسیدم که آیا خطا کردی پاسخ داد که خطایی نکرده و شنانی مرتکب تمارض شده است.

حسینی درباره اینکه آیا او و تیمش به سهمیه آسیا فکر می‌کنند پاسخ داد: ما تیم جوان و با انگیزه‌ای هستیم که تنها دوست داریم بازی‌های خوبی ارائه دهیم و این تیم تبدیل به سکویی شود برای بازیکنان‌مان که دوست دارند پیشرفت کنند و به دنبال سهمیه و این موارد نیستیم اما خوشحالم که بازیکنانی داریم که با تمام وجود خود برای پیکان بازی می‌کنند.

وی درباره رویارویی مربیان و بازیکنان سابق در برابر یکدیگر و در مقابل تیم‌های سابق خود خاطرنشان کرد: به هر حال فوتبال حرفه‌ای است و تیم‌ها مربی و بازیکن و مدیر عوض می‌کنند و افراد هم تیم عوض می‌کنند و این موارد عادی است و من هم اصلاً حساسیت آنچنانی روی این موضوعات نداشتم بلکه با توجه به اینکه بازی قبل را هم باخته بودیم، بیشتر نگران امتیازات این دیدار بودم و به تیم ذوب‌آهن هم خسته نباشید می‌گویم و برای آن‌ها آرزوی موفقیت دارم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۴۱۴۰۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان