//
کدخبر: ۳۴۱۰۲ //

پیشگیری از دعوای کی‌روش و برانکو

برگزاری نشست هم اندیشی بین سرمربی تیم ملی و با سرمربیان تیم‌های لیگ برتری یک ضرورت اصلی در فوتبال ایران است.

پیشگیری از دعوای کی‌روش و برانکو
به گزارش فرتاک نیوز،

تیم ملی فوتبال ایران مقتدرانه بدون گل خورده و باخت به جام جهانی صعود کرد تا دو بازی آخر تشریفاتی شود. موفقیت تیم ملی باعث خوشحالی اهالی فوتبال است و قطعا کی‌روش، بازیکنان تیم ملی و فدراسیون فوتبال نقشی اساسی در این صعود دارند اما نمی‌توان نقش سایر اجزای فوتبال ایران را در موفقیت تیم ملی نادیده گرفت.

مربیانی که در رده‌های پایه و بدون ادعا کار می‌کنند تا استعدادهای ناب فوتبال ایرانی را کشف و شناسایی کنند. آنهایی که توانسته‌اند استعدادهایی مثل سردار آزمون، مهدی طارمی، علی بهزادی کریمی، سعید عزت‌الهی و... را در فوتبال ایران به فوتبال ملی معرفی کردند. مدیران و مربیان باشگاه‌های فوتبال ایران، رسانه‌ها که به اندازه خود سعی کردند با نقدهای دلسوزانه و کارشناسانه همانند چراغ راهنمایی برای فوتبال ایران باشند. همه خانواده فوتبال در این برد و موفقیت به اندازه خود سهیم هستند.

بیش از یکماه دیگر تا آغاز رقابت‌های لیگ برتر و باشگاهی ایران باقی مانده است و باشگاه‌ها در تدارک آماده سازی خود هستند تا فصلی داغ و جذاب را برای فوتبال باشگاهی ایران رقم بزنند. پرسپولیس در جمع 8 تیم برتر آسیا قرار گرفته است و سایر باشگاه‌ها نیز اهدافی را برای حضور قدرتمندانه در لیگ برتر در نظر دارند.

فوتبالدوستان ایرانی هنوز خاطره تلخ درگیری رسانه‌ای کی روش  و برانکو را از فصل گذشته در ذهن دارند. دو مربی خارجی شاغل در فوتبال ایران مدت‌ها در صدر اخبار رسانه‌های ایران و خارج از کشور قرار گرفتند آنهم به دلیل مصاحبه‌های تندی که علیه یکدیگر انجام می‌دادند. کی‌روش و برانکو هیچ پدرکشتگی باهم نداشتند اما هر دو به دنبال منافع تیم خود بودند. برانکو می‌خواست پرسپولیس را آماده رقابت‌های آسیایی کند و کی‌روش هم دوست داشت که تیم ملی به جام جهانی برسد.

امروز هر دو مربی موفق شده‌اند به خواسته‌هایشان برسند. تیم ملی صعود زودهنگام به جام جهانی داشته و پرسپولیس با برانکو در جمع 8 تیم برتر آسیاست.

برخی از صاحب‌نظران می‌گویند فصل آینده هم شاهد درگیری‌های لفظی و رسانه‌ای زیادی بین سرمربیان تیم‌های باشگاهی با سرمربی تیم ملی خواهیم بود. زیرا مسابقات لیگ برتر فشرده خواهد شد و کی‌روش هم به دنبال برگزاری اردوهای متعدد و بازی‌های تدارکاتی زیادی خواهد بود و خواسته‌های مربیان باشگاهی با کی روش دوباره در تضاد قرار می گیرد این مرتبه سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال باید زودتر تدبیری بیندیشند تا دوباره شاهد این درگیری‌های لفظی و رسانه‌ای بین کی‌روش و مربیان تیم باشگاهی نباشیم.

گفته می شود کی‌روش قصد دارد در نیم فصل لیگ برتر هم اردوی تدارکاتی برگزار کندو همین اردو می تواند باعث چالش زیادی در فوتبال ایران شود.

بنابراین بهتر است سرمربیان باشگاهی با کی روش جلسه‌ای هم اندیشی برگزار کنند و اختلاف نظرهایشان را در پشت درهای بسته نه در رسانه‌ها حل کنند.

 

منبع: مشرق
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۴۱۰۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان