//
کدخبر: ۱۱۵۸۴ //

کی روش:تمرینات تیم ملی در زمین ۶۰ متری است

سرمربی تیم ملی ایران گفت:جذابیت این است که چطور یک کشور خودش را بالا بکشد و در فوتبال پیشرفت ‌کند.

 کی روش:تمرینات تیم ملی در زمین 60 متری است

کارلوس کی روش درباره وضعیت همکاری با فدراسیون ایران و اینکه به نظر می رسد این همکاری ثبات لازم را ندارد عنوان کرد:تعهدات انجام گرفته اما این تعهدات ماه به ماه به تمرینات وارد نمی‌شوند. آلترناتیوی وجود ندارد که جا و فضا را ممکن سازد. ما در مرحله انتخابی جام جهانی هستیم. ما تمرینات را در یک زمین فوتبال که ۶۰ متر است، ادامه می‌دهیم.امیدوارم فدراسیون فوتبال ایران جوابی دهد که هدفم را بشناسم.

وی درباره پیشنهاداتی که دریافت کرده است گفت:نمی‌توانم چیزی بگویم.شماره تلفن موبایلم در اختیار تیم‌های ملی و باشگاهی است.

سرمربی تیم ملی ایران درباره اینکه آیا دلتنگ فعالیت در یک تیم باشگاهی نشده است بیان داشت:من وضعیت متفاوتی دارم. در حوزه ملی جذابیت بیشتری می‌بینم اما جذابیت در این نیست که برای یک تیم ملی کار کنید. جذابیت این است که چطور یک کشور خودش را بالا بکشد و در فوتبال پیشرفت ‌کند.

وی درباره اینکه مورد توجه رسانه ها قرار دارد بیان داشت:من بابت این موضوع خسته نشده ام. در ایران جمعیتی تقریبا ۸۰ میلیونی زندگی می‌کنند. فقط خود تهران ۱۴ میلیون نفر جمعیت دارد.در آنجا ۱۷ روزنامه ورزشی وجود دارد. اگر جایی باشد که بحث توجه رسانه‌ها به من باشد، آنجا ایران است.در پرتغال، همین سطح را در کشوری متفاوت دیده‌ام. این امر بستگی به شرایط باشگاه و پروژه آن دارد.تنها چیزی که در این میان مطرح می‌شود، یک بحث عاطفی است که شما دعوتی از طرف تیم ملی پرتغال کسب کنید.

کی روش درباره قهرمانی پرتغال در یورو گفت:بازی به بازی، کل تیم قابلیت مطرح شدن را پیداکرد. با وجودی که اوضاع و احوال محیط در حد فاجعه بود. هدف به خوبی طرح ریزی شده بود و فرناندو هم آن را هم اجرا کرد.در فینال هم سختی زیادی کشید.اما به نظرم خروج کریستیانو رونالدو از زمین نقطه عطفی بود که تاثیر فوق‌العاده‌ای روی تیم گذاشت تا متحد‌ شود.نتیجه لازمه هم میسر شد چون شرایط خوبی در پیرامون تیم ایجاد شد.

 

منبع: کاپ
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۱۵۸۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان