//
کدخبر: ۳۴۰۷۴ //

واکنش مدیر فنی استقلال به جذب بیت سعید

فریبا با ابراز خرسندی از جذب حسن بیت‌سعید خاطر نشان کرد:‌ من بازی‌های این بازیکن را جلوی تیم خودمان، پرسپولیس و همچنین در لیگ قهرمانان آسیا تماشا کردم. بیت‌سعید فوتبالیست با قابلیتی است که قدرت دوندگی و جنگندگی خوبی دارد و سبک بازی او را می‌پسندم.

 واکنش مدیر فنی استقلال به جذب بیت سعید
به گزارش فرتاک نیوز،

بهتاش فریبا در مورد شرایط استقلال در فصل نقل‌وانتقالات گفت: ما چند بازیکن جدید را به تیم اضافه کردیم و جوان‌گرایی در استقلال در فصل جدید هم ادامه خواهد داشت. ما قطعاً برای فصل آینده یک تیم پرقدرت خواهیم بست. قطعاً تلفیقی از بازیکنان جوان و باتجربه می‌تواند استقلال را به روزهای خوب برساند. حسن بیت‌سعید را هم از استقلال خوزستان جذب کردیم و طبیعتاً چند بازیکن دیگر هم مدنظر قرار دارند که در روزهای آینده با آنها مذاکره خواهد شد.

 

وی با ابراز خرسندی از جذب حسن بیت‌سعید خاطر نشان کرد:‌ من بازی‌های این بازیکن را جلوی تیم خودمان، پرسپولیس و همچنین در لیگ قهرمانان آسیا تماشا کردم. بیت‌سعید فوتبالیست با قابلیتی است که قدرت دوندگی و جنگندگی خوبی دارد و سبک بازی او را می‌پسندم. بیت‌سعید در شوت زدن، عبور از یار مقابلش و قدرت سرزنی نیز عملکرد خوبی داشته است و امیدوارم در استقلال هم شاهد نمایش خوب این بازیکن باشیم. او از لحاظ اخلاقی هم بازیکن خوبی است و من چیز نامتعارفی از این بازیکن ندیده‌ام.

 

مدیر فنی تیم فوتبال استقلال درباره وضعیت امید ابراهیمی و کاوه رضایی تأکید کرد: مسئولان باشگاه استقلال از امروز جدی‌تر از روزهای گذشته مسائل مربوط به تمدید قرارداد بازیکنان را جلو خواهند برد و چند بازیکن جدید هم جذب خواهیم کرد. فکر نمی‌کنم مشکلی برای ماندن رضایی و ابراهیمی در استقلال وجود داشته باشد و ان‌شاءالله آنها در فصل آینده هم پیراهن این باشگاه را بر تن خواهند کرد.

 

فریبا با اشاره به تصمیم وزارت ورزش مبنی بر ماندن افتخاری در باشگاه استقلال اظهار داشت: پست مدیرعاملی باشگاه استقلال پست بسیار حساسی است و همیشه باید افراد توانا در چنین پست‌هایی به‌کار گرفته شوند. افتخاری مدیری است که آرامش دارد و امسال کار خودش را به‌خوبی انجام داد و قول‌هایش را عملی کرد. این اولین سالی است که باشگاه استقلال به‌صورت مرتب حق و حقوق تمامی مجموعه تیم را پرداخت کرد. آقای افتخاری در کارش موفق بود و امیدوارم در فصل آینده هم بتوانیم در کنار یکدیگر فصل موفقی را پشت‌سر بگذاریم.

 

وی درباره صعود تیم ملی ایران به جام جهانی نیز تصریح کرد: صعود ایران اتفاق بزرگی بود و خوشحالم که مردم ایران خوشحال هستند. عملکرد تیم ملی فوق‌العاده بود و این اتفاق بزرگی است که با اقتدار و با صلابت به جام جهانی صعود کردیم.

منبع: افکار نیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۴۰۷۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان