//
کدخبر: ۳۳۹۹۵۶ //

احتمال بازنشستگی زودتر از موعد ستاره PSG

مصدومیت سرخیو راموس، مدافع پاری سن ژرمن، در ماه‌های اخیر شرایط بدی را برای این بازیکن رقم زده است.

احتمال بازنشستگی زودتر از موعد ستاره PSG
به گزارش فرتاک نیوز،

راموس بیشتر روزهای 12 ماه گذشته را در حال تلاش برای بازگشت به آمادگی و دوری از مصدومیت بوده و این موضوع حضور او در پاری سن ژرمن را نیز تحت الشعاع قرار داده است.

این بازیکن اسپانیایی در تابستان گذشته و به عنوان بازیکن آزاد از رئال مادرید جدا شده و به پاری سن ژرمن ملحق شد اما در طول این مدت تنها پنج بار با پیراهن این تیم به میدان رفته و فقط دو بار 90 دقیقه کامل در زمین حضور داشته است.

این مدافع میانی که به زودی 36 ساله خواهد شد اخیرا بار دیگر از ناحیه ماهیچه ران پا دچار مصدومیت شده و انتظار می‌رود که دیدار رفت مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان برابر رئال مادرید را که در پارک دو پرنس برگزار خواهد شد از دست بدهد.

حالا روزنامه فرانسوی لوپاریزین مدعی شده که این احتمال وجود دارد که راموس مجبور شود زودتر از زمانی که در نظر داشت و به دلیل مصدومیت‌های پیاپی از دنیای فوتبال خداحافظی کند.

در این خبر آمده مشکلی که راموس در حال حاضر سعی دارد پشت سر بگذارد شباهت بسیاری به مصدومیتی دارد که این بازیکن در انتهای فصل گذشته به آن دچار شده بود و باعث شد او نتواند در ترکیب رئال مادرید حضور داشته باشد و همچنین از حضور در اردوی تیم ملی اسپانیا برای رقابت‌های یورو 2020 نیز بازبماند.

تنها تفاوت مصدومیت فعلی او این است که به جای پای چپ، روی پای راستش رخ داده و این یعنی حالا هر دو پای او از این نظر درگیر مصدومیت شده‌اند و این شرایط را برای او بسیار دشوار کرده است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۹۹۵۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان