//
کدخبر: ۳۳۹۷۳۰ //

عجیب ولی واقعی؛ ستاره جدید بارسلونا تقریبا مجانی بازی می‌کند

پیر امریک اوبامیانگ، ستاره گابنی و 32 ساله با دستمزدی پایین تر از حد تصور به بارسلونا نقل مکان کرده است.

عجیب ولی واقعی؛ ستاره جدید بارسلونا تقریبا مجانی بازی می‌کند
به گزارش فرتاک نیوز،

بی انضباطی های مکرر پیر امریک اوبامیانگ در آرسنال در نهایت کار دست این بازیکن داده و میکل آرتتا نام این او را در لیست فروش قرار داد. گرچه تا روز پایانی بازار زمستانی تکلیف آینده این بازیکن معلوم نبود، اما پیر امریک اوبامیانگ در نهایت قرارداد خود را در ساعات پایانی با آرسنال فسخ کرد تا مشکلی برای انتقال به باشگاه جدید خود حتی بعد از به اتمام رسیدن موعد بازار زمستانی نداشته باشد.

علیرغم شایعات دیروز مبنی بر عدم توافق اوبامیانگ با بارسلونا، این بازیکن به باشگاه لالیگایی به توافق کامل دست یافته و حتی در تمرینات بلوگرانا نیز شرکت کرده است. در واقع مشکل اصلی تیم های خواهان اوبامیانگ دستمزد هنگفت و 350 هزار پوندی این ستاره گابنی بود، اما او برای انتقال به بارسلونا از این رقم گذشته و تخفیف عجیبی به باشگاه جدید خود داده است.

امروز نشریه موندو دپورتیوو با انتشار گزارشی مدعی شد که اوبامیانگ برای باقیمانده این فصل تنها پنج هزار یورو در هفته دستمزد می‌گیرد که رقم بسیار پایینی بوده و در واقع تقریبا رایگان محسوب می شود. البته به نظر می رسد قرارداد این مهاجم باتجربه با بارسلونا تا سال 2023 خواهد بود و مدیران باشگاه از ابتدای فصل آینده دستمزد اوبامیانگ را افزایش می دهند. بعد از انتقادات شدید نسبت به رفتار اوبامیانگ در آرسنال، این بازیکن قصد دارد به هر نحوی خود را در نیم فصل دوم در بارسلونا ثابت کند و برای این هدف، او حتی از خیر دریافت دستمزد خود در این باشگاه گذشته است.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۹۷۳۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان