//
کدخبر: ۳۳۷۵۹۵ //

بارسلونا برای ال‌کلاسیکو تا دندان مسلح شد

به نظر می‌رسد که بارسلونا می تواند با تمام قوا پا به دیدار حساس ال‌کلاسیکو بگذارد.

 بارسلونا برای ال‌کلاسیکو تا دندان مسلح شد
به گزارش فرتاک نیوز،

بارسلونا در لالیگا اوضاع خیلی خوبی را تجربه نمی‌کند و می‌توان گفت که این تیم دیگر امیدی به قهرمانی ندارد چرا که در این مقطع از فصل آنها با رقیب دیرینه خود یعنی رئال مادرید صدرنشین 17 امتیاز فاصله دارند.‌ در واقع می‌توان گفت که تیم ژاوی در ادامه فصل تمرکز خود را روی کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا قرار خواهد داد.

اما بارسلونا اصلاً دوست ندارد که فصل جاری رقابت‌ها را بدون کسب هیچ جامی به پایان برساند. سوپرجام یکی از رقابت هایی است که بارسا می تواند به شکل راحت‌تری در آن جام ببرد. در واقع پیروزی در دو مسابقه باعث خواهد شد که ژاوی اولین جام خود را خیلی زود با بارسلونا به دست بیاورد.

01681851

با این حال قطعاً بارسا کارآسانی نخواهد داشت چرا که آنها باید در مرحله نیمه نهایی به مصاف رئال مادرید این روزها بسیار آماده بروند. با این وجود بازگشت ستاره های کلیدی بلوگرانا باعث شده که آنها به فتح ال‌کلاسیکو بسیار امیدوار باشند. در همین راستا اکنون مشخص شده که رونالد آرائوخو، آنسو فاتی، فرانکی دی‌یونگ، فران تورس و پدری همگی چراغ سبز پزشکی دریافت کرده اند و می توانند مقابل رئال مادرید بازی کنند. با این حال مشخص نیست که آیا ژاوی از همه این ستاره های کلیدی خود در ترکیب اصلی استفاده خواهد کرد یا خیر.

01681850

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۷۵۹۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان