//
کدخبر: ۳۳۹۱۰۷ //

اتفاقی عجیب پیش از بازی فردای تیم ملی!

سامانه بلیت‌فروشی دیدار ایران و عراق هنوز شروع به‌کار نکرده است.

اتفاقی عجیب پیش از بازی فردای تیم ملی!
به گزارش فرتاک نیوز،

با اینکه از صبح روز چهارشنبه مجوز حضور تماشاگران در بازی ایران و عراق با ظرفیت محدود و با دستور رئیس جمهور صادر شده اما سامانه بلیت‌فروشی هنوز فعال نیست.

بلیت فروشی بازی ایران و عراق با توجه به مسائل کرونایی باید به‌صورت اینترنتی باشد. فدراسیون فوتبال در صدد است تا از طریق کد ملی افراد ثبت نام کننده برای خرید بلیت آنها را غربالگری کند و فقط افرادی که دو دوز واکسن زده‌اند و تست مثبت کرونا ندارند بتوانند اقدام به خرید بلیت کنند.

اتفاقی عجیب پیش از بازی فردای تیم ملی!

مخاطبان فوتبال وقتی به این سامانه به آدرس footballeticket.ir مراجعه می‌کنند با این پیغام مواجه می‌شوند: « سامانه در حال به‌روزرسانی می‌باشد».

این در شرایطی است که در تمرین عصر امروز تیمش سخنگوی فدراسیون فوتبال اعلام کرد سامانه در دست راه اندازی است و بدون آنکه زمان مشخصی اعلام کرد، فقط گفت که بلیت فروشی به‌زودی شروع خواهد شد.

چنین شرایط عجیبی مسئله‌ای است که تاکنون در بلیت‌فروشی هیچ مسابقه‌ای دیده نشده است. حال باید دید در نهایت بلیت فروشی مسابقه ایران و عراق چه زمانی شروع خواهد شد و چه شرایطی خواهد داشت.

گفتنی است؛ بر اساس اعلام قبلی 11 هزار تماشاگر شامل 8 هزار مرد، 2 هزار زن و هزار عراقی می‌توانند برای تماشای بازی عصر فردا به ورزشگاه آزادی بروند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: خبر ورزشی
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۹۱۰۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان