//
کدخبر: ۳۳۹۰۶۲ //

پاسخ سرپرست تیم ملی درباره شرایط طارمی و حضورش در اردوی تیم ملی

ستاره تیم ملی که با چالش عجیبی مواجه شده، همچنان به دنبال راهی برای حضور در تهران و اضافه شدن به اردوی تیم ملی است.

پاسخ سرپرست تیم ملی درباره شرایط طارمی و حضورش در اردوی تیم ملی
به گزارش فرتاک نیوز،

بارش برف و بوران در ترکیه شرایط عجیبی را برای مهدی طارمی شکل داد که قصد داشته از مسیر پرتغال به استانبول و در نهایت تهران، خود را به اردوی تیم ملی معرفی کند.

ستاره ایرانی تیم پورتو که در اردوی قبلی غایب بود، با دعوت دوباره دراگان اسکوچیچ اکنون یکی از مهره‌های مورداعتماد در جدال با عراق برای دستیابی به سهمیه نهایی و صعود به جام جهانی قطر محسوب می‌شد. او اما با توجه به شرایط جوی ترکیه در پروازی که به این کشور داشت، مجبور شد در منطقه فرودگاهی دیگری فرود بیاید و اکنون نیز شرایط برای حضور در استانبول با توجه به بارش شدید برف و مسدود شدن مسیرها فراهم نشده است.

مجتبی خورشیدی سرپرست تیم ملی در خصوص آخرین وضعیت سفر طارمی به تهران می‌گوید: از تمام ظرفیت مان برای حضور مهدی طارمی در کنار تیم ملی استفاده می‌کنیم.

سرپرست تیم ملی از تاکید ویژه رئیس فدراسیون برای حضور مهدی طارمی در اردوی تیم ملی خبر داد.ما از این اتفاق غیرقابل اجتناب و فورس ماژور ناراحتیم. خیلی دوست داشتیم مهدی طارمی را زودتر در کنار خودمان ببینیم. به همین علت رئیس فدراسیون فوتبال تاکید ویژه کرد که با توجه به ظرفیت ها و تمامی امکانات مقدمات حضور این بازیکن ارزشمند را در اردوی تیم ملی فراهم کنیم.

وی افزود: حتی رایزنی های لازم برای فرستادن هواپیمای شخصی صورت گرفت. اما متاسفانه کشور ترکیه وضعیت آب و هوایی مطلوبی ندارد و امکان نشستن هواپیما در فرودگاه های این کشور به سختی امکان پذیر است. با این حال رییس فدراسیون با طارمی در تماس بوده و برای رفع مشکل و حضور وی تاکید ویژه ای دارد. ما هم لحظه به لحظه با این بازیکن در ارتباط هستیم و تمامی راه ها و مسیرها را برای حضور مهدی طارمی رصد می‌کنیم.

تیم ملی ایران فردا باید برابر عراق قرار گیرد و باید دید شرایط مهدی طارمی که قطعا در صورت حضور در تهران هم تمرینی با دیگر بازیکنان نخواهد داشت، به چه صورت خواهد بود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۹۰۶۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان