//
کدخبر: ۳۲۸۱۵۴ //

رفتار غیرحرفه ای مهدی طارمی/ در پرتغال هم جرات انجام این کار را داری؟

پرسش اینجاست که آیا طارمی جرات دارد در پرتغال هم چنین رفتارهایی انجام بدهد؟

رفتار غیرحرفه ای مهدی طارمی/ در پرتغال هم جرات انجام این کار را داری؟
به گزارش فرتاک نیوز،

پس از درخشش در بازی پورتو و میلان، مهدی طارمی با انتشار یک پیام در توییتر حسابی خبرساز شد. او ضمن تاکید بر تکنیک و قدرت جسمانی بازیکنان ایرانی، آنها را صاحب «درک تاکتیکی» بالا نیز خواند. به نظر می‌رسد طارمی با این توییت، قصد داشته به مصاخبه اخیر دراگان اسکوچیچ واکنش نشان بدهد. سرمربی تیم ملی کشورمان به تازگی در گفتگو با یکی از رسانه‌های اروپایی مدعی شده بود بازیکنان ایرانی تکنیک و قدرت جسمی خوبی دارند، اما از نظر تاکتیکی کمی ضعیف هستند، هرچند به تدریج دارند رشد می‌نند.

به نظر نمی‌رسد اسکوچیچ حرف بدی زده باشد. اغلب هواداران فوتبال قبول دارند بازیکنان ایرانی در بحث تاکتیکی ضعیف هستند. حتی کارلوس کی‌روش هم بارها روی این مساله تاکید کرده بود. اصلا به همین دلیل هم این همه اصرار وجود دارد که بازیکنان ایرانی حتی‌المقدور راهی لیگ‌های اروپایی شوند. با این حال حتی اگر همه حرف‌های اسکوچیچ هم از بیخ و بن غلط باشد، باز حرفه‌ای نیست که بازیکن تیم ملی به این شکل علیه سرمربی‌اش موضع بگیرد. این مصداق بارز بازیکن‌سالاری است. پرسش اینجاست که آیا طارمی جرات دارد در پرتغال هم چنین رفتارهایی انجام بدهد؟ او اگر به هر دلیلی چنین توییتی علیه کونسیسائو منتشر کند، چه عواقبی برایش خواهد داشت؟

طارمی در زمینه فنی پیشرفت کرده و همه ما از این مساله خوشحالیم، اما رشد او باید متناسب باشد و حوزه‌های رفتاری و حرفه‌ای را هم در بر بگیرد. بازیکن –هر که می‌خواهد باشد- باید جایگاه و حد و اندازه‌های خودش را بداند و در همان محدوده رفتار کند. در غیر این صورت سنگ روی سنگ بند نخواهد شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۸۱۵۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان