//
کدخبر: ۳۳۸۹۵۵ //

اعتراض رسمی عراق به AFC علیه ایران؛ غیبت ۵ لژیونر عراقی قبل از بازی با شاگردان اسکوچیچ

فدراسیون فوتبال عراق به صورت رسمی به کنفدراسیون فوتبال آسیا درباره تست کرونای بازیکنانش در تهران اعتراض کرد.

اعتراض رسمی عراق به AFC علیه ایران؛ غیبت 5 لژیونر عراقی قبل از بازی با شاگردان اسکوچیچ
به گزارش فرتاک نیوز،

تیم ملی فوتبال کشورمان پنجشنبه پیش رو در یک بازی حساس و تعیین کننده در ورزشگاه آزادی، در دور هفتم انتخابی جام جهانی 2022 قطر میزبان تیم ملی عراق است.

قبل از این بازی کرونا باعث شده تا جنجال های زیادی ایجاد شود. کاروان عراق به محض ورود به تهران از ابتلای دو بازیکنش به نام های یاسر قاسم و مناف یونس به کرونا مطلع شد اما عراقی ها به تستی که در تهران  زیر نظر ارگان های تاییده شده از سوی AFC گرفته شده معترض شدند و خواهان تست کرونای مجدد شدند.

در همین رابطه فراس بحر العلوم عضو فدراسیون فوتبال عراق در مصاحبه با نشریه «سومریه نیوز»، گفت: ما تست دوم خود را زیرنظر بهترین آزمایشگاه های تهران انجام دادیم و در نهایت تست کرونای یاسر قاسم و مناف یونس دو بازیکن تیم ملی به همراه غیث مهنا مدیر اداری تیم منفی شد.

وی افزود: البته تست احمد جاسم مربی دروازه بان ها و یاسن خضیر پزشک تیم و مصطفی خالد حسابدار دوباره مثبت شدند. به همین خاطر ما بلافاصله به کنفدراسیون فوتبال آسیا در این زمینه نامه نگاری کردیم و منتظر پاسخ رسمی AFC در این زمینه هستیم.

قرار بود زیدان اقبال بازیکن منچستریونایتد شب گذشته (دوشنبه) به همراه ضیا پطروس، مهند جعاز، امیر العماری و علی الحمادی راهی تهران شوند اما شرایط  بارش سنگین برف در ترکیه باعث لغو پرواز لژیونرهای عراق شد.

در این زمینه یونس محمود سرپرست تیم ملی عراق به غیبت لژیونرها واکنش نشان داد و گفت: تمام تلاش خود را می کنیم تا لژیونرها به اردوی تیم ملی برسانیم. البته لغو شدن پروازها خارجی خارج از اراده ماست و این اتفاقی اضطراری است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۸۹۵۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان