//
کدخبر: ۳۳۷۶۱۴ //

لیست تیم ملی کی اعلام می شود؟

لیست تیم ملی برای بازی با عراق و امارات که روزهای 7 و 12 بهمن در استادیوم آزادی برگزار می شود 3 بهمن و بعد از پایان بازی های آن روز لیگ برتر اعلام می شود.

لیست تیم ملی کی اعلام می شود؟
به گزارش فرتاک نیوز،

باشگاه های حاضر در لیگ برتر هفته اول از دور برگشت را در روزهای 2-3-4 بهمن پشت سر می گذارندو بعد از آن به تعطیلات زمستانی می روند. پیش تر قرار بود لیست تیم ملی بعد از پایان بازی های هفته شانزدهم لیگ برتر اعلام شود اما از آنجایی که شروع تمرینات تیم ملی در زمین شماره 2 کمپ تیم های ملی از 4 بهمن است لیست تیم ملی 3 بهمن و بعد از پایان بازی های آن روز لیگ برتر به صورت رسمی اعلام می شود. البته پیش از اعلام رسمی لیست تیم ملی، فدراسیون فوتبال با باشگاه های خارجی و هم چنین بازیکنان داخلی که قرار است در اردوی تیم ملی حاضر شوند هماهنگی های لازم را بعمل خواهد آورد تا همگی برای حضور در اردوی تیم ملی مهیا شوند. 

 

تعطیلات زمستانی لیگ برتر روز 4 بهمن و با بازی فجر سپاسی و نساجی در استادیوم حافظیه شیراز از راه خواهد رسید. نکته جالب اینکه تیم ملی به بهانه بازی با عراق که روز 7 بهمن برگزار می شود تنها سه روز تمرین خواهد کرد و این بار بازیکنان داخلی همراه با لژیونرها در اردوی تیم ملی حاضر می شوند. در حالی که پیش تر بازیکنان داخلی چند روز زودتر تمرینات تیم ملی را آغاز می کردند. به این خاطر که بازیکنان داخلی در روزهای 2-3-4 بهمن درگیر همراهی تیم های باشگاهی در بازیهای لیگ برتر خواهند بود. البته اسکوچیچ می توانست با درخواست برپایی اردوی زودتر برای تیم ملی موجب لغو بازیهای هفته شانزدهم شود اما سرمربی تیم ملی ترجیح داد به جای این کار بازی های هفته شانزدهم لیگ برتر برگزار شود و بازیکنان داخلی بعد از همراهی تیم های باشگاهی در این بازی ها در اردوی تیم ملی حاضرشوند. لژیونرها هم طبق قانون 72 ساعت پیش از اردوی تیم ملی می توانند اردوی تیم باشگاهی خود را ترک کنند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۷۶۱۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان