//
کدخبر: ۳۳۸۵۸۰ //

تنش بیرون زمین/ پرسپولیس_فولاد حاشیه‌ها پررنگ‌تر هستند

در هفته شانزدهم لیگ برتر تیم پرسپولیس در ورزشگاه آزادی میزبان فولاد خوزستان خواهد بود.

تنش بیرون زمین/ پرسپولیس_فولاد حاشیه‌ها پررنگ‌تر هستند
به گزارش فرتاک نیوز،

این دیدار از ساعت ۱۸ و به قضاوت آقایان حسن اکرمی، محمدرضا ابوالفضلی، محمدجواد مداح و یاسر همرنگ برگزار خواهد شد.

 

پرسپولیس هرچقدر در هفته‌های اخیر اوضاع فنی نسبتا خوبی دارد و در حالی که فصل را خوب شروع نکرد با بازگشت به روند خوب خود موفق شد لیگ را با اختلاف سه امتیازی نسبت به صدر و با رتبه دوم به پایان برساند، حاشیه‌های مدیریتی به شدت شرایط خوبی این تیم را تحت تاثیر قرار داده و کار به تهدید به استعفا توسط یحیی‌گل‌محمدی  کشیده شد.

سرخپوشان در نیم‌فصل اول موفق شد ۳۲ امتیاز را کسب کند و اگر دو تساوی بد موقع مقابل هوادار و شهر‌خودرو نبود اکنون قهرمان نیم‌فصل لقب گرفته بود.

از سوی دیگر مصدومیت بد موقع حامد‌پاکدل و عیسی آل‌کثیر موجب شد تا کادر فنی سرخپوشان  به فکر جذب یک مهاجم باشد و نام لوسیانو پریرا مهاجم فولادی‌ها به عنوان گزینه جدی پرسپولیس مطرح شود و این موضوع میتواند از نکات جذاب بازی فردا باشد.

در آن طرف فولاد در حالی نیم‌فصل را به پایان رساند که جواد نکونام سرمربی این تیم بود و عبدالله ویسی در میان راه از جمع اهوازی ها جدا شد.

فولاد از پانزده بازی ۲۱ امتیاز را بدست آورد و در جایگاه هفتم جدول قرار گرفت.

در آغاز فصل قرمز‌های اهواز تعدادی از مهره‌های تاثیر گذار خود را از دست دادند و این موضوع در نیم فصل اول هویدا بود و این موضوع در کنار در پیش بودن بازی‌های آسیایی موجب شده نکونام به فکر تقویت شدید تیمش باشد و مهدی شیری، رضا اسدی و سعید آقایی از پرسپولیس بازیکنانی هستند که فولاد به دنبال به خدمت گرفتن آنها است.

سه امتیاز این بازی می‌تواند در ادامه کار دوتیم بسیار تاثیر گذار باشد و هرکدام با شرایط و انگیزه‌های متفاوت پای به میدان خواهند گذاشت.

نتیجه جدال سرخ‌های تهران و خوزستان در دور رفت در ورزشگاه غدیر اهواز به سود شاگردان یحیی به پایان رسید و بابد دید پرسپولیی در لیگ بیست‌ویکم موفق به دبل کردن فولاد می‌شود یا نکونام انتقام عبدالله ویسی را خواهد گرفت؟

پوریا منصوری

 

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۸۵۸۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان