//
کدخبر: ۳۳۸۵۷۴ //

نکونام:می‌دانیم که بازی سختی در پیش داریم

جواد نکونام سرمربی فولاد از برگزاری دیدار این تیم برابر پرسپولیس در ساعت 18 و در سرمای تهران به شدت انتقاد کرد.


نکونام:می‌دانیم که بازی سختی در پیش داریم
به گزارش فرتاک نیوز،

دو تیم فولاد و پرسپولیس قهرمان های جام حذفی و لیگ برتر ایران در فصل گذشته، فردا در نخستین بازی خود از مرحله برگشت رقابت های لیگ برتر به مصاف هم می روند. اهوازی ها ابتدای فصل با هدایت عبدالله ویسی برابر مدافع عنوان قهرمانی قرار گرفتند و اکنون باید با هدایت نکونام و در استادیوم آزادی تهران، به مصاف سرخپوشان تهرانی بروند.

جواد نکونام سرمربی فولاد در نشست خبری پیش از دیدار برابر پرسپولیس گفت: می‌دانیم که بازی سختی در پیش داریم. این دیدار نیز مانند همه مسابقات دشوار است بخصوص اینکه مقابل پرسپولیس است که در چندین سال گذشته قهرمان لیگ شده‌اند. می‌دانیم که تیم باکیفیتی هستند و بازیکنان تأثیرگذاری دارند که در لحظه می توانند نتیجه بازی را تغییر دهند. با بودن دو سه نفر از بازیکنانشان، در هر بازی و هر تیمی می‌توانند تأثیر داشته باشند و این کار ما را سخت کرده و باید خیلی کم اشتباه بازی کنیم.

وی ادامه داد: برای کسب نتیجه و ضربه زدن به تیم پرسپولیس، باید از فرصت هایمان به خوبی استفاده کنیم. باید شرایط بازی را طوری پیش ببریم که کمترین اشتباه را داشته باشیم، با تمرکز بالا بازی کنیم و بتوانیم خواسته هایی را که در زمین داریم را خوب پیاده کنیم تا بتوانیم به موفقیت برسیم. تیم ما آماده این بازی است، تمرینات خوبی را داشته ایم. امیدوارم که بچه ها فردا با تمرکز بالا، بتوانند شرایط را خوب پیش ببرند.

سرمربی فولاد در پاسخ به سوال خبرنگاری در خصوص اینکه اکرمی قضاوت بازی فردا را برعهده دارد که اشتباهات او در دیدار فولاد برابر نساجی باعث محرومیت این داور شده بود، گفت: آن بازی برای 2 سال پیش بود که اشتباهاتی در آن مسابقه صورت گرفت. آن دیدار تمام شد و به گذشته فکر نمی‌کنیم. قطعا داور مسابقه قصد دارد فردا بهترین عملکردش را با یک قضاوت خوب داشته باشد. تنها توقع ما نیز این است که داور عملکرد خوب و قضاوت عادلانه ای را به نمایش بگذارد تا هر دو تیم از بازی لذت ببرند.

نکونام درباره نقل و انتقالات فولاد و موفقیت در جذب بازیکنی از لیست مورد نظر او گفت: من لیست بازیکنان مورد نظر را به باشگاه ارائه کرده‌ام و تاکنون موفق به جذب هیچ بازیکنی نشده ایم ولی باشگاه در حال مذاکره است. آقای گرشاسبی و اعضای محترم هیئت مدیره تمام تلاششان را به کار گرفته‌اند تا بتوانند بازیکنان مدنظر را جذب کنند و امیدوارم که این اتفاق رخ بدهد چون من قبل از آمدن به فولاد صحبت هایم را با باشگاه انجام داده‌ام.

وی در ادامه نیز : در طول فصل و در این مدت نیز صحبت هایم را انجام داده‌ام که بازیکنان مورد نیاز را جذب کنیم تا عملکرد قابل قبولی داشته باشیم. مخصوصا اینکه تیم ما نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیاست و نیاز داریم که نفرات باکیفیتی را جذب کنیم تا به موفقیت برسیم. نتایج تمام بازی هایی که در پیش داریم، به شرایطی بستگی دارد که در آینده برایمان رقم خواهد خورد.

او درباره درخواست فولاد برای تغییر ساعت دیدار برابر پرسپولیس گفت: با توجه به اینکه بازی استقلال به تعویق افتاده، ما درخواست کردیم که ساعت بازی تغییر کند. دو نکته وجود دارد، یکی این است که ما ساعت 18 بازی می‌کنیم، ساعت 20 بازی تمام می شود و تیم ما ساعت 21 پرواز دارد. چگونه باید به فرودگاه برسیم؟ درخواست اولیه ما قبل از لغو بازی استقلال بود. نکته دوم این است، زمانیکه بازی استقلال- هوادار کلا لغو شده، دلیل برگزاری بازی در این سرمای شهر تهران و در ساعت 18 را نمی فهمم.

سرمربی فولاد گفت: چرا باید بازیکنان هر دو تیم سختی بکشند؟ ساعت 6 بعد از ظهر، دمای هوا منفی است. اصلا دمای هوا صفر درجه باشد، چرا در ساعتی بازی نکنیم که همه بازیکنان و دو تیم لذت ببرند؟ چرا دوست داریم زجر بکشیم و همدیگر را اذیت کنیم؟ اگر قرار است همدیگر را اذیت کنیم، ما نیز بگوییم بازی هایمان در اهواز را در ساعت 3 بعد از ظهر برگزار کنند تا تیم ها در گرما بازی کنند!

وی ادامه داد: همه می‌خواهیم از فوتبال لذت ببریم. من نمی دانم سازمان لیگ بر چه اساس و چه مبنایی بازی را ساعت 18 گذاشته و آن را تغییر نمی دهد. ما هر زمانی که اعلام کردیم ساعت بازیمان را تغییر دهید هیچ وقت با ما هماهنگی انجام ندادند. این چندمین بار است که ما اعتراض می‌کنیم. متأسفانه مردم خوزستان مظلوم هستند و امسال نیز تیم فولاد  را گیر آورده اند و بعد از 2 فصل با پنجره بسته که نتوانستیم یک بازیکن بگیریم، اکنون نیز هرطور که دلشان می خواهد با تیم ما رفتار می‌کنند.

او گفت: در چند بازی ما برای تغییر زمان مسابقه نامه زدیم و اصلا هیچ احترامی به ما گذاشته نمی‌شود. انگار همه چیز عادی شده و فولاد تیمی است که  هر طور دلشان بخواهد می توانند با آن رفتار کنند و هر طور که دلشان بخواهد می توانند تصمیم گیری کنند. برگزاری بازی در ساعت 6 بعد از ظهر و در این سرما را متوجه نمی شوم.

وی ادامه داد: ما لیگ انگلیس آلمان یا اسپانیا نیستیم. ما ایران هستیم و خدا را شکر هیچ تیمی هم حق پخش نمی‌گیرد. در تمام دنیا اینگونه است که بازی ها را در روزها و ساعات مشخصی برگزار می‌کنند که تیم ها برحسب کیفیتشان پول بگیرند. حق پخشی که در فوتبال ایران وجود ندارد، اما اینجا هر طوری که دلشان بخواهد می توانند تصمیم گیری کنند تا بتوانند بازی‌ها را برگزار کنند.

نکونام در پایان گفت: زمانی که اعتراض می کنیم تیمی مشکل دارد و ممکن است پروازش را از دست می دهد و به جای برگزاری بازی در این سرما و در ساعت 18، آن را به 16 یا 17 تغییر دهید، اصلا انگار نه انگار. بازیکنان باید در این سرما بازی کنند، هر اتفاقی که بیفتد و سلامت بازیکنان به خطر بیفتد نیز برایشان مهم نیست. امیدوارم یک فکری بشود چون حقیقتا به فوتبال و فولاد بیشتر از همه ظلم می شود.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۸۵۷۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان