//
کدخبر: ۳۳۸۵۶۶ //

مهاجم بایرن به دنبال شکستن رکورد گلزنی خودش

مهاجم بایرن مونیخ ابراز امیدواری کرد بتواند رکورد گلزنی فصل قبل خود را بشکند.

مهاجم بایرن به دنبال شکستن رکورد گلزنی خودش
به گزارش فرتاک نیوز،

و به نقل از بیلد، روبرت لواندوفسکی در ۱۹ بازی این فصل لیگ ۲۳ گل به ثمر رسانده و در هر بازی بوندسلیگا در ترکیب بایرن حضور داشته است. تنها در ماه مه گذشته، او سرانجام رکورد افسانه‌ای گرد مولر با زدن ۴۰ گل بوندسلیگا در یک فصل را با وجود از دست دادن چهار بازی به دلیل مصدومیت در آوریل شکست.

این بازیکن ۳۳ ساله که از سوی هم تیمی‌هایش به "بدن" ملقب شده است، به خاطر رژیم تناسب اندامش مشهور است و امیدوار است که بدون آسیب بماند تا بتواند در بازی‌های زیادی بازی کند و گل بزند تا رکورد خود را بهبود بخشد. لواندوفسکی به سایت لیگ فوتبال آلمان (DFL) گفت: سال گذشته چند بازی را به دلیل مصدومیت از دست دادم، اما امیدوارم بتوانم در این فصل ۳۴ بازی (در لیگ) انجام دهم و همان سطح گلزنی را حفظ کنم.

او می‌گوید که یک رکوردشکنی «یک بار، شاید دو بار اگر خوش شانس باشید» در یک حرفه اتفاق می‌افتد. در همین رابطه او گفت: من همیشه سعی می‌کنم سطح بالای کیفیت را حفظ کنم.

رسیدن به نقطه عطف ۳۰۰ گل بوندسلیگا به این معنی است که لواندوفسکی رکورد تاریخی گرد مولر با ۳۶۵ گل در بوندسلیگا را در نظر دارد.

 ۱۸ ماه دیگر تا پایان قرارداد فعلی لواندوفسکی با بایرن باقی مانده است. در پایان مهاجم لهستانی گفت: هنوز ۶۵ گل باقی مانده است. تا رسیدن به این رکورد راه زیادی در پیش است. خیلی دور است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۸۵۶۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان