//
کدخبر: ۳۳۴۷۱۲ //

ناگلزمان:از عملکرد لواندوفسکی راضی ام

یولیان ناگلزمان، سرمربی بایرن مونیخ، تاکید کرد که از عملکرد روبرت لواندوفسکی راضی است.

به گزارش فرتاک نیوز،

بایرن مونیخ امشب در چارچوب رقابت‌های هفته شانزدهم بوندسلیگا مهمان تیم پایین جدولی اشتوتگارت بود و نهایتا موفق شد در یک بازی آسان حریف خود را با پنج گل شکست دهد؛ موضوعی که باعث شد جایگاه تیم یولیان ناگلزمان در صدر جدول تثبیت شود.

یولیان ناگلزمان در پایان بازی درباره عملکرد روبرت لواندوفسکی گفت: "البته از عملکرد او و دو گلی که به ثمر رساند راضی هستم. شرایط هرگز برای او آسان نیست چرا که مدافعان می‌خواهند مقابل روبرت عملکرد خوبی داشته باشند. مدافعان همیشه می‌خواهند ثابت کنند که می توانند مقابل بهترین مهاجمان عملکرد خوبی داشته باشند. در دیدار مقابل ماینس فضای زیادی در اختیار او قرار نگرفت و بعضاً توسط دو یا سه مدافع محاصره شده بود. شاید امشب یکی دو موقعیت را از دست داد اما به طور کلی از عملکردش راضی هستم."

مصدومیت کینگزلی کومان: "من هنوز چیزی زیادی در این باره نمی‌دانم و باید منتظر تشخیص دقیق بمانیم. با این حال امیدوار هستم که مصدومیت او خیلی جدی نباشد."

عملکرد درخشان مارک روکا: "من عاشق آن دسته از بازیکنانی هستم که به مربی ثابت می کنند اشتباه می کند و به او نشان می دهند که این اشتباه بوده که اغلب به آنها بازی نمی داده است. او امروز بسیار خوب عمل کرد. من بعد از بازی در رختکن از او تمجید کردم. من معمولاً در حضور دیگران از بازیکنان تمجید نمی کنم، اما امروز او لیاقتش را داشت. ما می دانیم که او فوتبالیست خوبی است."

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۴۷۱۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان