//
کدخبر: ۳۳۸۵۰۴ //

«محمود فکری» برای سومین بار سکان‌دار نیمکت نفت مسجدسلیمان شد

«محمود فکری» برای سومین بار، هدایت تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان را بر عهده گرفت.

«محمود فکری» برای سومین بار سکان‌دار نیمکت نفت مسجدسلیمان شد
به گزارش فرتاک نیوز،

 باشگاه نفت مسجدسلیمان بار دیگر با «محمود فکری»  برای هدایت این تیم در ادامه مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور به توافق رسید.

فکری که شب گذشته به خوزستان آمده بود تا با مدیران این باشگاه مذاکره کند، بعدازظهر امروز پنجشنبه بر سر تمرین نفتی‌ها حاضر شد تا خبر حضورش بر روی نیمکت نفت مسجدسلیمان را تأیید کند.

او در نخستین تجربه جدیدش در این شهر، روز یکشنبه و در آغاز دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر، پذیرای پیکان تهران خواهد بود.

فکری پیش از این در دو برهه هدایت نفتی‌ها را بر عهده داشت که در اولین تجربه، موفق شده بود زردپوشان دیار نفتون را به لیگ برتر برساند. او در ابتدای فصل نیز با مدیران این باشگاه به توافق رسیده بود، اما به دلیل وجود بندهایی در قرارداد وی، این مربی از همکاری با این باشگاه انصراف داد.

با احتساب توافق نفتی‌ها با سرمربی جدید این تیم، نفت مسجدسلیمان در فصل جاری با ۵ سرمربی مذاکره به توافق رسیده که در این بین، نیمکت نفتی‌ها چهار مرتبه به مربیان مختلف دست به دست شده است.

نفتی‌ها لیگ را با سید سیروس پورموسوی آغاز کردند که این مربی پیش از آغاز مسابقات با نفتی‌ها به مشکل برخورد و مسجدسلیمان را ترک کرد، در ادامه  فراز کمالوند هدایت این تیم را بر عهده گرفت و تا نیم فصل در این تیم حضور داشت، حمید عبداللهی در مقطعی کوتاه مسئولیت فنی این تیم را در تعطیلات نیم فصل بر عهده داشت و در دیدار جام حذفی بر روی نیمکت این تیم نشست، اکنون نیز تا زمانی نامشخص، محمود فکری به عنوان سرمربی این تیم انجام وظیفه خواهد کرد.

نفت مسجدسلیمان در نیم فصل اول مسابقات، فراز کمالوند در مسابقات لیگ برتر و جام حذفی شرکت کرد که حاصل آن، دو پیروزی در لیگ برتر و یک برد در جام حذفی، پنج مساوی و هشت شکست بود.

مسجدسلیمانی‌ها در چند روز گذشته بدون سرمربی به مصاف خلیج فارس ماهشهر رفتند که در مقابل حریف لیگ دسته دومی خود متحمل شکست شده و با جام حذفی وداع کردند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۸۵۰۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان