//
کدخبر: ۳۱۸۴۲۳ //

فکری: امیدوارم سه امتیاز بازی فردا را بگیریم و تکلیف‌مان را در لیگ برتر مشخص کنیم

سرمربی نفت مسجد سلیمان گفت: اگر قرار باشد تیم پر قدرت ظاهر شود، باید منابع مالی مشخص شود. اینکه چه تاریخی پول به تیم تزریق می‌شود تا تیم باعث سربلندی مردم شود.

فکری: امیدوارم سه امتیاز بازی فردا را بگیریم و تکلیف‌مان را در لیگ برتر مشخص کنیم
به گزارش فرتاک نیوز،

تیم‌ نفت مسجد سلیمان در چارچوب دیداری از هفته بیست‌و‌نهم لیگ برتر از ساعت 21:15 فردا (یکشنبه) به مصاف تیم گل‌گهر خواهد رفت. محمود فکری در نشست خبری پیش از این مسابقه اظهار داشت: اگر سال آینده - ان‌شاءالله که تیم می‌ماند - قرار باشد تیم پر قدرت ظاهر شود، باید منابع مالی مشخص شود. اینکه چه تاریخی پول به تیم تزریق می‌شود تا تیم باعث سربلندی مردم شود. اگر اینطور نشود، چنین مسائلی پیش می‌آید که اول فصل با هزار مشکل تیم را جمع کردند و در آخر فصل هم با دعا و صلوات تیم در لیگ برتر نگه داشته شود.

وی افزود: گل گهر تیم بسیار خوبی است و بازیکنان و مربی بسیار خوبی دارد.  قلعه‌نویی مربی قابل احترامی است و بیشترین افتخار را در فوتبال ایران دارد. به شخصه خودم و مخصوصا استقلالی‌ها باید احترام زیادی برای او قائل باشیم. گل‌گهر تیم قابل احترامی از نظر تشکیلات و بازیکن است و امیدوارم فردا بازیکنان ما با توجه بانگیزه‌ای که دارند با تمام قوا بازی کنند و بتوانیم از این بازی سه امتیاز بگیریم و تکلیف‌مان را در لیگ برتر مشخص کنیم و ماندنی شویم و نگاهی به نتیجه بازی‌های دیگر نداشته باشیم. در مجموع امیدواریم بازی خوبی از سوی هر دو تیم باشد، چون حریف هم به دنبال سهمیه آسیایی و جزو چهار تیم پایانی جام حذفی است. امیدوارم بازی خوبی باشد و هواداران از شکل بازی راضی باشند.

سرمربی نفت مسجد سلیمان درباره محرومان و مصدومان تیمش تصریح کرد: چند بازیکن را ما بعد از بازیبا  ذوب‌آهن کنار گذاشتیم. دو سه بازیکن دیگر هم بعد از اینکه دیدند در بازی با استقلال نیستند و کمتر به آن‌ها فرصت بازی می‌رسد، ناراحت بودند و آن‌ها را هم در اختیار باشگاه گذاشتیم، ولی 20 بازیکنی که در بازی با استقلال با ما بودند، فردا هم هستند. این بازیکنان واقعا کم توقع هستند. در این تیم قرارداد خیلی از بازیکنان پایین است و امکانات مان هم کمتر از تیم‌های دیگر است. امیدوارم قدر این بازیکنان را بدانیم و بیشتر از آن‌ها حمایت کنیم و فردا با تلاش آن‌ها سه امتیاز بازی را بگیریم.

فکری در واکنش به سوالی درباره تفاوت باشگاه گل‌گهر با نفت مسجد سلیمان توضیح داد: فرق ما همین‌جا مشخص است. گل‌گهر الان مدعی کسب سهمیه آسیا و جز چهار تیم پایانی جام حذفی است و شانس قهرمانی دارد. از این طرف تیم نفت مسجد سلیمان برای بقا می‌جنگد، همین اختلاف را مشخص می‌کند. تیمی که تشکیلات، بودجه، بازیکنان و مدیریت خوب در داختیار داشته باشد می‌تواند برای قهرمانی و حضور در آسیا بجنگد، اما تیمی که باشگاه و مدیریتش برای به دست آوردن بودجه باید شب و روز دوندگی کنند و ندانند از کجا بودجه می‌خواهد تهیه شود، همین می‌شود.

وی در پایان اعلام کرد:‌ ایزدی، مقتدایی و طهماسبی سه بازیکنی هستند که بعد از دیدار با استقلال از سوی کادرفنی در اختیار باشگاه قرار گرفته‌اند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۸۴۲۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان