//
کدخبر: ۳۳۸۲۱ //
آقای آسیا «جهانی» شد

سلام یوزها به مسکو!

تیم ملی کشورمان با برتری برابر ازبکستان برای دومین بار پیاپی مسافر جام جهانی شد.

سلام یوزها به مسکو!
به گزارش فرتاک نیوز،

تیم ملی کشورمان با ارائه یک بازی خوب با پیروزی مقابل ازبکستان برای دومین بار پیاپی مسافر جام جهانی شد.

ملی پوشان ایران موفق شدند با گلی که در میانه های نیمه اول وارد دروازه حریف کردند در نیمه اول به برتری برسند و به عنوان تیم برنده راهی رختکن شوند.

دیدار تیم ها فوتبال ایران- ازبکستان

شاگردان کی روش از همان دقیقه اول بازی میل به دروازه ازبکستان داشتند و حملات خود را آغاز کردند، حملاتی که باعث ارسال یکی، دو سانتر خطرناک در دقایق ابتدایی شد، هجوم ملی پوشان ایران باعث شد تا ازبک ها در همان دقایق ابتدایی به فکر از نفس انداختن بازی شوند و به همین دلیل در پنج دقیقه ابتدایی چند بار با عنوان مصدومیت اقدام به متوقف کردن بازی کردند. پس از آن ملی پوشان ایران که از تک و تای ابتدایی بازی افتاده بودند به دنبال حفظ توپ بودند و تا دقیقه بیستم بازی به همین ترتیب پیش رفت.

از دقیقه بیستم به بعد باز هم ملی پوشان ایران تلاش خود را برای باز کردن دروازه ازبک ها آغاز کردند و این بار پیش از از نفس افتادن بازی موفق شدند روی یک حرکت زیبا به گل برسند. گل سردار آزمون که در دقایق میانی نیمه اول به ثمر رسید باعث نشد بازیکنان ایران عقب بکشند و به دنبال حفظ نتیجه بازی تا پایان نیمه اول باشند، به همین دلیل تلاش خود را برای دوباره باز کردن دروازه حریف به کار بستند.

دیدار تیم ها فوتبال ایران- ازبکستان

حملات ایران از جناح چپ با حرکات انفجاری میلاد محمدی و در طرف دیگر از میانه قلب دفاعی ازبک ها توسط جهانبخش و آزمون و طارمی بارها دروازه حریف را با خطر مواجه کرد اما هر کدام از آنها به دلایلی همچون بدشانسی و یا بی دقتی از بین رفت تا در نهایت نیمه اول با همان یک گل به سود ایران به پایان برسد.

در شروع نیمه دوم تیم ایران فشار مضاعفی روی دروازه ازبکستان آورد که نتیجه آن یک خطای پنالتی در دقیقه 48 روی مهدی طارمی بود اما مسعود شجاعی با بی دقتی توپ را به بالای دروازه رفت تا شانس رسیدن تیم کشورمان به گل دوم از دست برود.

با اینکه تصور می شد این ضربه هدر رفته روی روحیه بازیکنان ما تاثیر منفی بگذارد اما این اتفاق نیفتاد و بازهم برتری در حفظ توپ و میدان با سفیدپوشان کشورمان بود.

در ادامه هم ایران برتری محسوسی داشت تا اینکه در دقیقه 88 روی حرکت تماشایی مهدی طارمی به گل دوم دست یافتیم و به مسکو سلام دادیم.

ایران2............................................................................ ازبکستان صفر

گل ها: سردار آزمون (24) و مهدی طارمی (88)

داور: احمد ابوبکر (عمان)                کمک ها: حامد سلیمان، ابوبکر سلیم (عمان)

اخطار: سردار آزمون (ایران) آفونین، خاشیموف (ازبکستان)

تماشاگر: بیش از 60 هزار نفر

ورزشگاه: آزادی تهران

بهترین بازیکن: سردار آزمون (ایران) با تقدیر از میلاد محمدی

تیم ملی ایران: علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، مرتضی پورعلی‌گنجی، رامین رضاییان، میلاد محمدی، سعید عزت‌اللهی، علی کریمی، علیرضا جهانبخش (3+45- وحید امیری)، مهدی طارمی (90- رضا قوچان نژاد)، مسعود شجاعی (69- اشکان دژاگه) و سردار آزمون

سرمربی: کارلوس کی روش

تیم ملی ازبکستان: لوبانوف، کریمتس، شوراخمدوف، اسماعیلف، اسلاتیسلاو آندرخوف (4- داورونبک خاشیموف)، آفونین (53- سردار رشیداف)، حیدراف، اخمداف، شموروداف، سرگیف و عبدوخولیکوف (65- جلال الدین ماشاریپوف)

 

منبع: برنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۸۲۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان