//
کدخبر: ۳۳۸۱۱۸ //
واریزی نباشد، بچه‌ها جدا می‌شوند؛

بیت‌سعید: روی گنج خوابیدند و پول نمی‌دهند

مهاجم صنعت نفت درباره مشکلات عجیبی که با آن مواجه هستند، صحبت کرد.

بیت‌سعید: روی گنج خوابیدند و پول نمی‌دهند
به گزارش فرتاک نیوز،

 حسن بیت‌سعید که معمولا اهل مصاحبه کردن نیست، سکوت خود را شکست و از مسؤولان آبادان درخواست کرد هرچه زودتر به داد این تیم برسند، وگرنه اوضاع بدتری خواهند داشت.

* بچه‌ها غیرت گذاشتند

فکر می‌کنم شرایط صنعت نفت را همه می‌دانند و از لحاظ مالی شرایط سختی داریم. هر سال صنعت نفت مشکلات زیادی دارد ولی امسال سخت‌ترین سال است و من فکر می‌کنم این اولین بار در دنیا است که یک تیم تا هفته پانزدهم هیچ دریافتی نداشته باشد. از نظر امتیازگیری ما در سه هفته ابتدایی آقای منصوریان را به دلیل ابتلا به کرونا نداشتیم و طبیعی است از زمانی که آمده روحیه پیروزی را به تیم تزریق کرده با وجود اینکه همکارانش در نبودش بسیار زحمت کشیدند و جا دارد از آنها تشکر کنیم. بعد از اینکه علی آقا از هفته چهارم کرونا را پشت سر گذاشت و به لب خط آمد توانستیم نساجی را شکست بدهیم. در این هفته‌های پایانی بچه ها غیرت گذاشتند و در زمین حاضر شدند.

* مسؤولین آبادان خواب هستند

قبل از بازی با هوادار، کادر فنی و بازیکنان همه اعلام کردند که دیگر از شرایط خسته شدیم. من خودم خوزستانی هستم و می‌دانم که تنها دلخوشی مردم آبادان صنعت نفت است؛ حتی بعضی اوقات در اردوهایی که داریم، دو، سه جوان نابینا می‌آیند که عاشقانه صنعت نفت را دوست دارند و ما فقط به خاطر هواداران بازی کردیم ولی تصمیم گرفتیم اگر بعد از بازی با هوادار دریافتی نداشتیم، تیم امید را برای بازی حذفی بفرستند و تا امروز هیچ دریافتی نداشتیم. از این وضعیت تعجب می‌کنم؛ به نظرم یا مسؤولین آبادان خواب هستند یا اصلاً آبادان مسؤول ندارد.

* همیشه می‌گویند پول نیست

از هفته چهارم می‌گفتند پول نیست و الان هم که اواخر دهمین ماه سال است، همین را می‌گویند و این کار را سخت می‌کند. فکر می کنم 50 درصد از بچه‌های تیم متاهل هستند و شرایط اصلا خوب نیست ما هرچه داشتیم گذاشتیم و مسئولین باید یک فکری بکنند.

* خدا کند بچه ها فسخ نکنند

اتفاق بد دیگر که در رسانه‌ها دیدم این است که در برخی از قراردادهای بچه‌هایمان بند جدایی وجود دارد و همچنین قانون این اجازه را می‌دهد که بعد از 15 هفته که دریافتی نداشته باشند، می‌توانند فسخ کنند ولی ای‌کاش بچه ها فسخ نکنند.

* اگر واریزی نباشد...

من دوست دارم در تیم خوب صنعت نفت آبادان بمانم چون خودم خوزستانی هستم و اکثر این سال‌ها در خوزستان بودم ولی مسؤولان خودشان می‌خواهند کسی در این تیم نماند و این تیم شکل و امتیاز نگیرد. در هر صورت جام حذفی و دیدار با ذوب‌آهن در هفته شانزدهم را پیش رو داریم و فکر می‌کنم باید واریزی انجام دهد، وگرنه خیلی از بازیکنان ما همانند دو فصل اخیر جدا می‌شوند.

* می‌خواهم بیت‌سعیدِ استقلال خوزستان باشم

آن زمان که از فولاد جدا شدم و به خدمت تیم صنعت نفت آبادان آمدم، بد شانسی آوردم چون فکر می‌کنم هفته چهارم، پنجم بود که در بازی با نساجی در چمن مصنوعی آسیب دیدم و مصدومیت‌های پیاپی به سراغم آمد و از شرایط ایده‌آل دور شدم. وقتی چند هفته گذشت و من نتوانستم گل بزنم شرایط برایم سخت شد. پایان فصل سال گذشته دوباره مصدوم شدم و مشکلات مالی در نیم‌فصل دوم شروع شد و بچه‌ها ۴-۳ دفعه اعتصاب کردند. من فکر می‌کنم اعتصاب کردن در صنعت نفت آبادان تبدیل به یک مسئله عادی شده است. امسال هم در سه، چهار هفته ابتدایی مصدوم شدم ولی خدا را شکر بعد از بازی با پیکان توانستم برگردم. باید بیشتر تلاش کنم و به حسن بیت‌سعید استقلال خوزستان تبدیل شوم.

* نفس کشیدن هم سخت است

وقتی وارد آبادان می‌شوید، شرکت‌های نفتی کاملاً مشخص هستند و حتی در این شهر نفس کشیدن به دلیل وجود پالایشگاه‌ها سخت خواهد بود و این ظلم است. شهری که روی گنج خوابیده و نفت و پتروشیمی و منطقه آزاد دارد، کلا با 40 میلیارد تومان بستند و فکر می‌کنم کمترین هزینه را انجام دادیم و اگر نتوانند همین تیم را هم اداره کنند، خیلی بد است.

بیت سعید

* در حق جنوب کشور ظلم می‌شود

استقلال خوزستان به لیگ یک رفت، استقلال اهواز منحل شد و تیم نفت مسجدسلیمان که در شهر اولین‌ها است در حقش ظلم می‌شود. حتی یک زمین ساده ندارند و این سیاست غلطی است که دارند به جنوب ایران ظلم می‌کنند. سردار سلیمانی حرف قشنگ می‌زد و می‌گفت خوزستان دژ محکمی برای مردم ایران است و همه باید بیایند کمک کنند ولی من از مسؤولین خوزستان خیلی گلایه دارم.

* خودم را آبادانی می‌دانم
من سوسنگردی هستم ولی امروز خودم را آبادانی حساب می‌کنم. خودم با چشمانم دیدم که مردم در اینجا روزهای سختی را پشت سر گذاشتند. آبادان با وجود این همه شرکت و پالایشگاه‌ها اوضاع وخیمی دارد. هر زمانی که صنعت نفت برنده می‌شود، مردم دو سه روز خوشحال هستند و آدم کیف می‌کند. تیم صنعت نفت آبادان برای مسؤولین باید یک ویترین باشد و باید به این تیم کمک کنند، اما جالب اینجاست که 90 درصد بچه‌های صنعت‌نفت، خوزستانی و بومی هستند و این یک حسن محسوب می‌شود.

* چرا وزارت نفت کمک نمی‌کند؟

اینطور که من شنیدم در زمان وزارت آقای زنگنه یک بند گذاشتند که وزارت نفت نمی‌تواند به تیم ما کمک کند و این یک مسئله غلط است چون ما داریم آرم نفت را یدک می‌کشیم. چه دلیلی دارند که به ما کمک نمی‌کند؟ این موضوع مربوط به امسال نیست و حتی اگر برای بچه‌ها واریزی داشته باشند، مقطعی است. به نظر من این بند را کلا بردارند تا تیم شکل بگیرد. ما یک زمین تمرین و رختکن سالم نداریم و باید خیلی حرفه‌ای کار کنند.

* باید مردم آبادان را خوشحال کنیم

الان اگر پول برسد، توقع خیلی بالا می‌رود و همه می‌گویند این تیم باید امتیاز بگیرد؛ البته ما این را می‌دانیم که باید تلاش و امتیاز کسب کنیم ولی باید در رابطه با همه چیز حرفه‌ای عمل شود چون فوتبال حرفه‌ای است. ان‌شاالله مشکلات تیم صنعت نفت به زودی حل شود و بچه‌ها از ما جدا نشوند چراکه در سه، چهار هفته اخیر تیم‌مان شکل گرفته است. ان‌شاالله به زودی مشکلات حل شود و امیدوارم ما هم با سربلندی صنعت نفت آبادان گوشه‌ای از مشکلات مردم این شهر را حل کنیم.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۸۱۱۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان