//
کدخبر: ۳۳۸۰۴۹ //

درویش: پیگیری حذف پرسپولیس از آسیا اصلی‌ترین کار ما است/هیچ تغییری در کادر فنی نداریم

مدیرعامل پرسپولیس گفت: ما در باشگاه پرسپولیس از هرگونه کمک و هم‌فکری برای حل مشکلات تیم استقبال می‌کنیم.

 درویش: پیگیری حذف پرسپولیس از آسیا اصلی‌ترین کار ما است/هیچ تغییری در کادر فنی نداریم
به گزارش فرتاک نیوز،

رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در این گفتگو با اشاره به حمایت وزارت ورزش برای حضور در این پست، گفت: تشکر می‌کنم از دکتر سجادی به خاطر اعتمادی که به بنده و اعضای هیات مدیره داشتند. امیدوارم که با همدلی و همراهی همه اعضای هیات مدیره آنچه که شایسته این باشگاه و هوادارانش است انجام دهیم.

وی در بخش بعدی گفتگوی خود از مدیران قبلی این باشگاه تشکر کرد و همانند مدیران اسبق با جملات کلیشه‌ای مربوط به بدهی گذشته، به کار سختی که پیش رو قرار دارد، پرداخت: از آقای صدری و صمیمی که پیش از بنده زحمات زیادی را برای باشگاه پرسپولیس کشیدند تشکر می‌کنم. ما درحال حاضر وارث حجم زیادی از بدهی‌ها از ادوار گذشته در باشگاه پرسپولیس هستیم که باید با همدلی همه مجموعه باشگاه و هواداران این تیم مردمی مشکلات را حل کنیم. پیگیری درخصوص حذف پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا فعلا اصلی‌ترین کاری است که آن را دنبال می‌کنیم و هدف ما این است که بتوانیم این مشکل را حل شود و شاهد حضور پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا باشیم.

مدیرعامل پرسپولیس در ادامه صحبت‌هایش گفت: ما در باشگاه پرسپولیس از هرگونه کمک و همفکری برای حل مشکلات تیم استقبال می‌کنیم. تمام دغدغه ما اعم از اعضای هیات مدیره، کادر فنی و بازیکنان این است که مشکلات پیش آمده برای باشگاه پرسپولیس را مرتفع و دل هواداران را شاد کنیم و نشاط اجتماعی را به جامعه برگردانیم.

درویش با حمایت از کادرفنی تیمش بار دیگر به گمانه‌زنی‌ها درباره آن واکنش نشان داد و این در حالیست که اینبار در گفتگو با پایگاه وزارت ورزش نیازی به تکرار پاسخ به سوالات حاشیه‌ای و گمانه‌زنی‌ها نبود: به زعم بسیاری از کارشناسان فوتبال کشور یکی از بهترین کادرهای فنی رادرحال حاضر تیم پرسپولیس دارد و هیچ گونه تغییراتی در کادر فنی باشگاه نخواهیم داشت. کادر فنی پرسپولیس نه تنها در ایران بلکه در آسیا نیز شاخص است.

در شرایطی که طی ساعات اخیر برخی پیشکسوتان نسبت به انتخاب وی به عنوان مدیرعامل واکنش تندی نشان داده‌اند و آخرین آن مربوط به صحبت‌های حسین کلانی بوده، درویش از همفکری با پیشکسوتان این باشگاه برای اداره آن خبر داد: در راستای برطرف کردن مشکلات باشگاه از نظر و همفکری پیشکسوتان نیز قطعا استفاده خواهیم کرد. این باشگاه متعلق به همه پرسپولیسی‌ها است و ما در باشگاه وظیفه داریم که در خدمت همه پیشکسوتان و هواداران باشیم.

بخش بعدی صحبت‌های درویش مربوط به وعده‌هایش برای اداره این باشگاه بود. مهمترین آن تقویت تیم برای نیم فصل دوم در نقل و انتقالات بود: اقداماتی را درنظر داریم که برای باشگاه انجام دهیم. در وهله اول با توجه به شروع نیم فصل دوم باید درخواست‌ها و کمبودهای کادر فنی را مرتفع کنیم و اینکه تیم قوی‌تر شود و بتواند به امید خدا برای ششمین بار متوالی قهرمانی لیگ را به دست آورد. در مرحله بعدی باید با اهالی فن و حقوق‌دانان مجرب و ارگان های مربوطه جلساتی را برگزار کنیم که درخصوص برطرف کردن مشکلات پیش آمده برای باشگاه راه حلی پیدا شود.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در پایان از بکارگیری کارگروه اقتصادی برای حل مشکلات مالی این باشگاه خبر داد: قصد دیگر ما این است که کارگروه اقتصادی با استفاده از افراد توانمند حوزه اقتصاد تشکیل دهیم که بتوانیم مشکلات مالی تیم را برطرف کنیم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۸۰۴۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان