//
کدخبر: ۱۱۲۶۴۶ //

بازگشت احتمالی پروین به خانه /شایعه سونامی مدیریتی در پرسپولیس

شایعاتی به گوش می‌رسد مبنی بر اینکه احتمالا نوبت به تغییرات مدیریتی در پرسپولیس هم می‌رسد.

بازگشت احتمالی پروین به خانه /شایعه سونامی مدیریتی در پرسپولیس
به گزارش فرتاک نیوز،

پرسپولیس مدافع عنوان قهرمانی است و در عین حال جزو شانس‌داران کسب عنوان قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا هم محسوب می‌شود، ولی یک نگاه داخلی هم در مورد پرسپولیس وجود دارد. این تیم تا زمستان سال جاری نمی‌تواند مهره‌های جدید جذب کند و چند نفر از نفرات کنونی خود را هم با وجود تلاش فراوان از دست داده است.

پایان کار گرشاسبی

حمیدرضا گرشاسبی مشکلی با وزارت ورزش نداشته و خودش کارمند این وزارتخانه محسوب می‌شود. او با وزیر و معاونانش هم مسئله خاصی ندارد، اما ظاهراً یک مشکل اداری دست و پاگیر شده و شاید همین مسئله باعث شود تا دوران حضورش در جمع سرخپوشان به پایان برسد و طی روز‌های آینده مجبور به جدایی شود! هر چند این مسئله فعلاً در حد «شنیده‌ها» بوده و هیچ‌کدام از ارکان باشگاه پرسپولیس یا مدیران وزارتخانه آن را تأیید نکرده‌اند، اما اخبار رسیده حاکی است که مدیرعامل پرسپولیس به دلیل بازنشستگی دیگر نمی‌تواند این پست را احراز کند و به همین خاطر شاید طی روز‌های آینده مدیر جدیدی بالای سر قرمز‌های پایتخت قرار بگیرد.

صدای پای درویش

خبر‌های رسیده از درون وزارت ورزش حکایت از آن دارد که «اگر» گرشاسبی برود، آنگاه رضا درویش مدیرعامل کنونی باشگاه سایپا با جهشی محسوس از جمع نارنجی‌پوشان جدا شده و مدیرعامل پرسپولیس می‌شود؛ اتفاقی که تأکید می‌کنیم هنوز قطعی نشده و فعلاً همه چیز در حد حرف است. جالب اینجاست که درویش کلاً رابطه گرمی با پرسپولیس و قدیمی‌های این تیم دارد. او در مهمانی‌های باشگاه سایپا بار‌ها بزرگان سرخپوش را دعوت کرده و علاقه بسیار خاصی هم به علی دایی دارد.

بازگشت سلطان به قصر سرخ

در لابه‌لای این شایعه، نکته مهم دیگری هم نهفته است که نمی‌توان از کنارش با بی‌تفاوتی عبور کرد. رابطه علی پروین با رضا درویش بسیار گرم است و طرفین با همدیگر ارتباط مستمر دارند، به همین خاطر هیچ بعید نیست که «اگر» مدیرعامل سایپا مرد شماره یک پرسپولیس شود، علی‌آقا هم دوباره به قصر سرخ برگردد. یک مقام آگاه در این رابطه ضمن تأیید تلویحی ماجرای درویش به خبرورزشی گفت: آقای درویش یکی از گزینه‌های مدیرعاملی پرسپولیس است البته به شرطی که گرشاسبی برود. اگر این اتفاق رخ بدهد، احتمال دارد علی پروین پستی مانند مشاور امور فنی یا رئیس سازمان فوتبال را احراز کند، ولی قدر مسلم به استقلال عمل برانکو خدشه‌ای وارد نمی‌شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: شریان نیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۱۲۶۴۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان