//
کدخبر: ۳۳۸۰۴۴ //
ماتیس دی لیخت؛

یکی مثل رونالدو را در ترکیب کم داریم

ماتیس دی لیخت، مدافع هلندی یوونتوس معتقد است این تیم یک مهاجم گلزن در ترکیب خود کم دارد.

یکی مثل رونالدو را در ترکیب کم داریم
به گزارش فرتاک نیوز،

بعد از شکست ثانیه آخری در سوپرجام ایتالیا برابر اینتر، یوونتوس دیشب دوباره به مسیر پیروزی بازگشته و موفق شد با دو گل از سد اودینزه عبور کند. ماتیس دی لیخت، مدافع جوان یوونتوس در پایان این دیدار ترکیب بیانکونری را جوان و کم تجربه توصیف کرده و مدعی شد جای ستاره گلزنی مانند کریستیانو رونالدو در این فصل در رختکن این تیم خالی است.

ماتیس دی لیخت گفت: "متوجه شدم که مکس آلگری بعد از دیدار مقابل اودینزه مدعی شد که بازیکنان یوونتوس از بلوغ و تجربه کافی برخوردار نیستند و منظور او را می فهمم، زیرا ما بازیکنان جوان زیادی در ترکیب خود داریم. خود من هم نیز حداقل از نظر سنی جوان هستم، اما در حال حاضر حدود 250 بازی در سطح بزرگ‌سالان انجام داده ام، پس تقریبا بازیکنی باتجربه محسوب می شوم. هر چه بازی های بیشتری انجام دهید، سریع تر در فوتبال به بلوغ می رسید.

01683023

من فکر می کنم یوونتوس بازیکنی مانند رونالدو را در ترکیب خود کم دارد. کریستیانو از آن دسته بازیکنانی بود که به درون محوطه حرکت کرده، همیشه موفق به باز کردن دروازه حریفان شده و به ندرت فرصتی را از دست می داد. ما از ابتدای فصل چنین بازیکنی را در ترکیب کم داریم.

ما در ترکیب یوونتوس یک مهاجم قاتل نداریم که بتواند 30 گل در هر فصل به ثمر برساند، بنابرین همه بازیکنان باید در زمینه گلزنی نقش آفرینی کنند و این روند در یوونتوس آغاز شده است. ما باید به تدریج به رشد خود ادامه دهیم، یوونتوس در شش بازی از هشت مسابقه بازی آخر خود در سری آ پیروز شده و ما در حال رسیدن به مرز آمادگی هستیم."

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۸۰۴۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان