//
کدخبر: ۳۳۷۶۸۰ //

قلعه نویی: ذوب آهن با آمدن تارتار صاحب انسجام خوبی شده است

سرمربی گل گهر سیرجان با اشاره به کسر امتیاز از تیمش، به تلاش تمام عوامل این تیم برای کسب هشت امتیاز از چهار بازی اخیر اشاره کرد.


قلعه نویی: ذوب آهن با آمدن تارتار صاحب انسجام خوبی شده است
به گزارش فرتاک نیوز،

امیر قلعه نویی، سرمربی گل گهر پیش از دیدار تیمش مقابل ذوب آهن در نشست خبری اظهار کرد: اولا از باشگاه خوب ذوب آهن و مهدی تارتار به خاطر میزبانی خوب و در اختیار گذاشتن زمین تمرین برای تیم‌مان، تشکر می‌کنم. مجددا از باشگاه ذوب‌آهن به خاطر دوران خوبم در این تیم تشکر می‌کنم. من اخلاق و معرفت را در باشگاه ذوب آهن دیدم که کاملا نهادینه شده اشت. در آن سال ما در نیم فصل اول شرایط خوبی نداشتیم اما اخلاق را در این تیم دیدم و ذوب آهن در نیم فصل دوم، به رتبه دوم جدول رسید. به همین دلیل از باشگاه اخلاقی و معرفتی ذوب آهن تشکر می‌کنم.

وی ادامه داد: ذوب آهن یک تیم ریشه دار و نایب قهرمان آسیا است. شاید در چند سال گذشته دچار فراز و نشیب شده اما این تیم با آمدن تارتار صاحب انسجام خوبی شده و فردا یکی از بازی‌های سخت ما است. ما هم بعد از آن اتفاق ناحق که از نظر روحی و روانی افت کردیم، دو پیروزی کسب کردیم. در بازی آخر شرایط مقابل تیم هوادار سخت بود و شانس آوردیم که شکست نخوردیم.

سرمربی گل گهر درباره شرایط تیمش در این دیدار اظهار کرد: فردا دو، سه بازیکن مصدوم و محروم داریم اما مطمئنم نیروهای جایگزین با تلاش بیشتر جای عزیزان را پر خواهند کرد. فردا به دور از نتیجه، یک بازی خوب را خواهیم داد. تیم‌های آقای تارتار هم بازی مالکانه را دوست دارند. در یکی، دو جلسه‌ای که وقت داشتیم، روی این مسئله کار کردیم. جا دارد از مدیریت باشگاه خودمان و بازیکنان تشکر کنم. بعد از آن اتفاق (شکست سه بر صفر در سه بازی به علت استفاده از اریک بایناما) مدیریت خوب باشگاه، هیات مدیره و همینطور بازیکنان نهایت تلاش خود را کردند تا بعد از آن اتفاق هشت امتیاز بگیریم. در مجموع امیدوارم فردا بازی خوبی باشد. نتیجه هم دست خدا است. تلاش می‌کنیم با یک بازی خوب سه امتیاز را کسب کنیم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۷۶۸۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان