//
کدخبر: ۳۳۷۶۷۲ //

حساس و خطرناک/پرسپولیس_فجر در انتظار پایان خوش

«پرسپولیس و فجر با لشگری از مصدومان و محرومان مقابل یکدیگر قرار خواهند گرفت»

حساس و خطرناک/پرسپولیس_فجر در انتظار پایان خوش
به گزارش فرتاک نیوز،

در آخرین هفته نیم‌فصل اول بیست‌ویکمین دوره لیگ برتر فوتبال ایران جام خلیج فارس پرسپولیس تهران در ورزشگاه آزادی میزبان تیم فجر سپاسی شیراز خواهد بود.

این دیدار فردا پنج‌شنبه ۲۳ دی ماه از ساعت ۱۷:۳۰ در ورزشگاه آزادی آغاز خواهد شد و قضاوت آنرا آقایان مرتضی منصوریان، علی میرزابیگی، یعقوب سخندان و سیدمهدی مرجان‌زاده به عهده خواهند داشت.

 

پرسپولیس که دو امتیاز حساس را هفته فبل مقابل شهر‌خودرو انتهای جدولی از دست داد، برای امیدوار ماندن در جدال با رقبای مدعی محکوم به پیروزی در دیدار فردا خواهد بود.

سرخپوشان که به فاصله یک امتیازی صدر جدول رسیده بودند با تساوی بد موفع مقابل مشهدی ها اختلافشان با استقلال به سه امتیاز رسید و حالا امیدوارند نیم فصل را با یک برد شیرین خانگی به پایان برسانند.

 

تیم یحیی که تحت تاثیر حواشی بوجود آمده از استعفای صدر مدیر باشگاه قرار گرفته‌است باید به بازی کردن بدون عیسی‌آل‌کثیر که فصل را به علت مصدومیت از دست داد هم عادت کند.

 

بروی کاغذ پرسپولیس با تمام مشکلات روز سختی مقابل فجر نخواهد داشت چرا که شیرازی‌ها تا به اینجای کار ۲ برد و ۶ تساوی را بدست آورده‌اند اما پرسپولیس در این فصل امتیازات باور نکردنی را مقابل هوادار و شهر خودرو از دست داده و تنها شنیدن سوت پایان بازی می‌تواند خیال هواداران  این تیم را از برد راحت کند.

 

فجری‌ها هفته قبل در خانه مقابل تراکتور به تساوی یک بر یک رسیدند و با ۱۲ امتیاز در رده چهاردهم جدول قرار گرفتند.

آل کثیر، عالیشاه، پاکدل و شجاعی از پرسپولیس و سیروان قربانی، حمید نعمتی و رضا آقابابایی در بازی فردا غایب خواهند بود.

پوریا منصوری

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: اقتصاد آنلاین
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۷۶۷۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان