//
کدخبر: ۳۳۷۲۶۹ //

خبر ترسناک مربی پیشین پرسپولیس برای هواداران سرخابی از آسیا

ناصر ابراهیمی مربی پیشین پرسپولیس معتقد است که سرخابی ها سال آینده هم جایی در لیگ قهرمانان آسیا ندارند و فرصتی برای بازگشت پیدا نمی کنند.

خبر ترسناک مربی پیشین پرسپولیس برای هواداران سرخابی از آسیا
به گزارش فرتاک نیوز،

ناصر ابراهیمی مربی اسبق پرسپولیس تهران می گوید بعید می‌دانم پرسپولیس و استقلال طی یکسال بتوانند به شرایط حرفه‌ای مد نظر کنفدراسیون فوتبال آسیا برسند چرا که از لحاظ ساختاری مشکلات عدیده‌ای دارند.

ناصر ابراهیمی که به همراه این تیم قهرمانی در لیگ برتر را نیز تجربه کرد در خصوص حذف سرخابی‌ها از رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا گفت:

در چند سال اخیر آمار و ارقام غلطی را به فدراسیون فوتبال آسیا ارائه می‌کردیم اما دیگر حنای ما رنگی نداشت و آنها متوجه واقعیت ها شدند.

وی ادامه داد:

درست است که حذف سرخابی ها از لیگ قهرمانان آسیا دردناک است اما شاید حالا که این اتفاق افتاده برویم و هرچه زودتر مشکلات ساختاری خودمان را برطرف کنیم و یک بار برای همیشه با واقعیت های موجود فوتبال روبرو شویم.

البته من بعید می دانم که حل مشکلات پرسپولیس و استقلال در طول یک سال ممکن باشد و احتمالاً دو الی سه سال طول خواهد کشید تا از لحاظ حرفه‌ای به استانداردهای مورد نظر کنفدراسیون فوتبال آسیا دست پیدا کنیم.

ابراهیمی در پایان گفت:

تا وقتی اهالی فوتبال کنار نشسته اند و مدیران سفارشی که هیچ سر رشته ای از فوتبال ندارند در حال تصمیم‌گیری در بحث کلان ورزش و فوتبال هستند هیچ موفقیتی نصیب ما نخواهد شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: خبرگزاری ورزش ایران
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۷۲۶۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان