//
کدخبر: ۳۳۶۷۷۲ //

لیگ برتر فوتبال| استقلال با پیروزی مقابل آلومینیوم به رختکن رفت

نیمه نخست دیدار تیم‌های فوتبال آلومینیوم اراک و استقلال در هفته سیزدهم لیگ برتر با برتری تیم میهمان همراه شد.

لیگ برتر فوتبال| استقلال با پیروزی مقابل آلومینیوم به رختکن رفت
به گزارش فرتاک نیوز،

در چارچوب هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ برتر، دو تیم استقلال و آلومینیوم اراک به مصاف هم رفتند که این بازی در نیمه اول با پیروزی یک بر صفر آبی‌پوشان پایتخت به پایان رسید.

در دقایق اول این بازی، توپ بیش‌تر روی هوا بود و دو تیم بیش‌تر روی نبردهای هوایی با یکدیگر رقابت کردند.

در دقیقه ۱۱ این بازی، داور مسابقه به علت خطای هند بازیکن آلومینیوم، به سود استقلال پنالتی گرفت. پس از این تصمیم، رسول خطیبی به این پنالتی اعتراض کرد و دقایقی بازی متوقف شد.

 در این بین حسین پورحمیدی، دروازه‌بان آلومینیوم از سوی داور کارت زرد دریافت کرد اما در نهایت کوین یامگا موفق شد در دقیقه ۱۸ گل اول این بازی را به ثمر برساند.

آلومینیوم پس از دریافت گل اول مقداری جلو کشید و سعی کرد در نیمه اول گل خورده خود را جبران کند اما فرصت‌های نصفه و نیمه شاگردان خطیبی نتوانست این تیم را به گل برساند.

در ادامه بازی شکل درگیرانه‌تری به خود پیدا کرد و در این بین استقلال تلاش کرد تا بازی را به نفع خود مدیریت کند.

استقلال در دقایق پایانی نیمه اول فرصت خاصی روی دروازه آلومینوم ایجاد نکرد و شاگردان خطیبی نیز در نهایت نتوانستند در نیمه اول کاری از پیش ببرند و در نهایت این بازی در پایان این نیمه با تساوی یک گله آبی‌پوشان به پایان رسید.

پیش از شروع بازی کادرفنی تیم فوتبال استقلال به حضور تماشاگر در جایگاه ویژه استادیوم امام خمینی اراک اعتراض کرد. فرهاد مجیدی، سرمربی آبی‌ها در این بین تاکید کرد اگر این مساله مدیریت نشود، تیمش به میدان نخواهد رفت که ظاهرا این مشکل توسط مسوولان ورزشگاه مرتفع شد.

ترکیب استقلال: سید حسین حسینی، محمد دانشگر، سیاوش یزدانی، عارف آقاسی، جعفر سلمانی، مهدی مهدی‌پور، زبیر نیک نفس، امیرحسین حسین‌زاده، کوین یامگا، آرمان رمضانی و رودی ژستد

ترکیب آلومینیوم: حسین پورحمیدی، رامتین سلیمان‌زاده، وحید محمدزاده، میلاد فخرالدینی، پوریا آریاکیا، مصطفی احمدی، محمود قائدرحمتی، امیر نوری، اسماعیل شریفات، محمد علی‌نژاد و نیما درودی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۶۷۷۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان