//
کدخبر: ۳۳۶۶۵۱ //

اختصاصی/فولاد خوزستان/ پیکان/ خواهشا زمین را دستکاری نکنید!

فولاد خوزستان پس از شکست مقابل استقلال، میزبان پیکان است که هر دو تیم‌ چسبیده به‌ هم هستند و خیلی دوست ندارند کنار هم باشند. فولاد ۱۷ امتیازی به مصاف پیکان ۱۹ امتیازی می رود که باید در خانه‌ امتیاز بگیرد، وگرنه پیکان فاصله اش را بیشتر می کند.

اختصاصی/فولاد خوزستان/ پیکان/ خواهشا زمین را دستکاری نکنید!
به گزارش فرتاک نیوز،

هفته گذشته تیم جواد نکونام در یک بازی نزدیک با تیم مجید یک بر صفر نتیجه را واگذار کرد. نتیجه ای که قطعا برای فولاد خوب نبود و حالا به دنبال جبران آن است. در سوی مقابل پیکانی ها حریف پدیده قعرنشین نشدند و به تساوی رضایت دادند. هر دو تیم تقریبا شرایط برابری دارند و جدول نشان می دهد که برتری خاصی نسبت به هم ندارند.

هر دو تیم سه شکست را پذیرا شده اند و خط دفاعی چندان محکمی ندارند. در خط حمله، پیکان عملکرد بهتری داشته که البته اگر رای کمیته انضباطی را کنار بگذاریم شرایط هر دو تیم از لحاظ امتیازی برابر می شود. با این حال فعلا پیکان بالاتر از فولاد قرار گرفته که اگر جواد نکونام می خواهد به جمع مدعیان نزدیک شود، باید سه امتیاز خانگی را بگیرد.

جالب اینجاست هر دو تیم از اوت انداز های ماهری نیز برخوردارند که شک نکنید از هر طرف که توپ به اوت بروند شاید بازی مستقیم خواهیم بود؛ کاری که فصل گذشته داستان شد و فولادی ها برای اینکه جلو اوت انداختن بازیکن پیکان را بگیرند دست به ترفندی زدند که مدت ها سوژه رسانه‌ ها شده بود. بزرگ کردن ابعاد زمین و خیس کردن کنار آن از جمله تاکتیک فصل گذشته فولادی ها بود که نشد از این روش بهره لازم را ببرند.

علی مسعودی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۶۶۵۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان