//
کدخبر: ۳۳۶۵۲۱ //

خط تیره ای که از کارنامه مربیگری گل محمدی پاک شد

یحیی گل محمدی موفق شد بازی بزرگ هفته دوازدهم لیگ برتر را از دوست و همبازی خود ببرد.

خط تیره ای که از کارنامه مربیگری گل محمدی پاک شد
به گزارش فرتاک نیوز،

یحیی گل‌محمدی در حالی در اراک توانست به همراه شاگردانش ۳ امتیاز حساس بازی سپاهان را کسب کند که پیش از این فقط یک بار و در دوره اول حضور در پرسپولیس موفق به شکست این تیم شده بود.

یحیی در نیم فصل دوم لیگ نوزدهم پس از اینکه سپاهانی‌ها در اعتراض به عدم برگزاری بازی بدون حضور تماشاگر در زمین حاضر نشدند با حکم کمیته انضباطی نتیجه این بازی (۳-۰) به سود پرسپولیس اعلام شد اما در بازی رو در رو این اولین بار بود که یحیی توانست پس از بازگشت به جمع قرمزها سپاهان را از پیش رو بردارد.

سرمربی قرمزها تا امروز با پرسپولیس به موفقیت‌های قابل توجهی رسیده و برد مقابل سپاهان توانست یک خط تیره را در کارنامه مربیگری او پاک کند، آن هم برد در بازی‌های بزرگ بود.

او به عنوان مردی شناخته شده بود که در دیدارهای دشوار دچار مشکل می‌شود و نمی‌تواند با تعویض‌هایش شرایط بازی را تغییر بدهد و هنوز برنامه خاصی برای نبردهای به شدت سخت و نفس‌گیر ندارد،  اما او با برد مقابل سپاهان و کسب ۳ امتیاز حساس توانست خط پایانی بر این نظریه‌ها یکشد و برخلاف فصل گذشته و دیدار برگشت که در دقایق پایانی گل تساوی را دریافت کردند این بار با هدایت شاگردانش توانست بیش از ۶۰ دقیقه از گل زده دفاع کنند و در پایان به برتری برسند.

برد مقابل مقابل سپاهان باعث شد تا رقابت بین سرخابی‌ها در صدر جدول برای کورس قهرمانی نیم‌فصل جذاب‌تر از گذشته شود و شاهد داغ‌تر شدن بازی‌های لیگ بیست و یکم باشیم.

برد یحیی مقابل دوست و همبازی قدیمی خود، یک اتفاق مثبت دیگر را هم برای او در این فصل رقم زد. یحیی و تیمش در این فصل و تا قبل از بازی مقابل سپاهان موفق نشده بودند تیم‌های مدعی را شکست دهند و پیروزی مقابل زردپوشان اصفهانی اولین برد پرسپولیس برابر تیم‌های مدعی بود.

سرخ پوشان پایتخت در این فصل مقابل استقلال، گل گهر و مس رفسنجان مساوی کردند و به آلومینیوم اراک هم باختند.

یحیی در ادامه مسابقات لیگ برتر و دور برگشت با توجه به اینکه بیشتر بازی‌های تیمش در خارج از تهران برگزار می‌شود، کار به مراتب سخت تری خواهد داشت و اگر می‌خواهد سومین قهرمانی خود را با پرسپولیس در لیگ برتر جشن بگیرد، باید خودش را برای یک نیم فصل دوم سخت و نفسگیر آماده کند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۶۵۲۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان