//
کدخبر: ۳۳۵۸۹۲ //

نفس راحت عنایتی و شاگردانش/ هوادار شخصیت لیگ برتری پیدا کرد

هوادار تهران در چهار هفته گذشته لیگ برتر شکستی را متحمل نشده تا بتواند شخصیت لیگ برتی پیدا کند.

نفس راحت عنایتی و شاگردانش/ هوادار شخصیت لیگ برتری پیدا کرد
به گزارش فرتاک نیوز،

هوادار تهران تیم راه یافته به رقابت‌های لیگ برتر در فصل بیست ویکم آرام آرام شخصیت لیگ برتر خود را پیدا کرده و از آن تیم دست و پا بسته ابتدایی لیگ فاصله گرفته تا رضا عنایتی بعنوان سرمربی این تیم نفس راحتی بکشد.

هوادار تهران در حال حاضر از 11 بازی گذشته خود دارای 12 امتیاز بوده و در رده دهم جدول قرار دارد و این در حالی است که این تیم در چهار بازی گذشته خود شکستی را متحل نشده و با 2 پیروزی و 2 تساوی و کسب 8 امتیاز از چهار بازی آخر خود، از انتهای جدول خود را جدا کرده است.

بدون تردید رضا عنایتی و شاگردانش دیگر آن تیم ابتدایی فصل بیست و یکم لیگ برتر نیستند و می توانند برای هر تیمی خطر آفرین باشند تا امیدوار به روزهای خوب آینده باشند.

هوادار در هفته دوازدهم باید به مصاف فجرسپاسی دیگر تیم راه یافته در این فصل به لیگ برتر مسابقه دارد ، تیمی که با کسب 10 امتیاز در رده سیزدهم جدول قرار دارد و این بازی می تواند برای هر دو تیم بسیار دارای اهمیت باشد و اگر چنان چه عنایتی و شاگردانش در این بازی با پیروزی از زمین خارج شوند بار خود را تا نیم فصل بسته‌اند و خیال خود را حداقل تا پایان نیم فصل راحت کرده اند و باید دید و به انتظار نشست که این اتفاق خواهد افتاد یا این که سرنوشت چیز دیگری رقم خورد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۵۸۹۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان