//
کدخبر: ۳۲۹۰۸۵ //
سپاهان اصفهان- هوادار تهران؛

روز سخت مدافعان هوادار برابر شهباززاده/ نویدکیا تنها به پیروزی می‌اندیشد

تیم‌های سپاهان اصفهان و هوادار تهران در هفته سوم رقابت های لیگ برتر به مصاف هم می روند.

روز سخت مدافعان هوادار برابر شهباززاده/ نویدکیا تنها به پیروزی می‌اندیشد
به گزارش فرتاک نیوز،

دیدار تیم‌های سپاهان اصفهان و هوادار تهران در هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر عصر فردا راس ساعت 18 در ورزشگاه نقش جهان اصفهان برگزار می‌شود، دیداری که برای هر دو تیم از اهمیت خاصی برخوردار است.

سپاهان که فصل بیست و یکم را طوفانی آغاز کرده است،از دو بازی گذشته خود دارای 6 امتیاز بوده و با توجه به تفاضل گل بهتر نسبت به تیم‌های گل گهر سیرجان، پرسپولیس و استقلال که هم امتیاز می باشند، در صدر جدول قرار دارد .

شاگردان محرم نویدکیا در دو بازی گذشته خود 5 گل به ثمر رسانده و در عوض هیچ گلی دریافت نکرده‌اند تا نشاشن دهند که در خط حمله بسیار خطرناک هستند و مضاعف بر آن به راحتی گل نمی خورند و این می‌تواند یکی از نکات مثبت سپاهان تا پایان هفته دوم لیگ برتر باشد.

 در خط حمله آتشین این تیم که بهترین‌ها را در خود جای داده است، سجاد شهباززاده آقای گل لیگ بیستم حرف اول را می‌زند و توانسته 2 گل به ثمر برساند تا در این فصل نیز خود را یکی از مدعیان جدی آقای گلی معرفی کند و رضا عنایتی و خط دفاعی هوادار باید برای مهار این مهاجم فرصت طلب تدابیر ویژه‌ای بیندیشند.
. اما در آن سوی میدان هوادار تهران تیم تازه راه یافته به لیگ برتر قرار دارد، تیمی که رضا عنایتی را روی نیمکت خود دارد و دنبال این است که در اولین سال حضور خود در لیگ برتر ماندگار شود، کاری سخت که در دو هفته گذشته نتوانسته است حداقل‌ها را هم به نمایش بگذارد.

هوادار تهران در دو بازی گذشته خود دو شکست در کارنامه‌اش برابر تیم‌های استقلال با نتیجه 1بر0 و پیکان 2بر0 دیده می‌شود تا بدون امتیاز در انتهای جدول قرار داشته باشد.

از نکات منفی شاگردان عنایتی در دوبازی گذشته این می باشد که هیچ گلی به ثمر نرسانده‌اند تا این زنگ خطر برای آنها به صدا در آید و متوجه شوند که ادامه این روند بسیار خطرناک است و با توجه به سه گلی که دریافت کرده‌اند، نشانگر این موضوع است که روز سختی در برابر مهاجمان بسیار خطرناک سپاهان در پیش رو دارند.

 بدون تردید در این بازی با توجه به میزبانی سپاهان، شاگردان عنایتی در اندیشه نباختن به میدان خواهند آمد و خوب می‌دانند که محرم نویدکیا تیم خود را تهاجمی به میدان خواهد فرستاد و تنها به پیروزی می‌اندیشد و عنایتی و شاگردانش باید به فکر ضد حملات باشند و اگر بخواهند تفکرات تهاجمی در این بازی داشته باشند، ممکن است تاوان سنگینی برای آن بپردازند.
سپاهان در حال حاضر با 6 امتیاز در صدر جدول قرار دارد و هوادار تهران بدون امتیاز با توجه به تفاضل گل بهتر نسبت به دیگر رقبا در رده چهاردهم جدول ایستاده است و این بازی برای هر دو تیم می‌تواند از این نظر اهمیت داشته باشد که سپاهان در اندیشه تداوم صدرنشینی و هوادار به فکر جدایی از انتهای جدول باشد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۹۰۸۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان