//
کدخبر: ۳۲۸۴۰۱ //
نفت مسجدسلیمان- سپاهان اصفهان؛

نویدکیا در تلاش برای صدرنشینی/کمالوند دنبال بهره‌گیری از امتیاز میزبانی

دیدار تیم‌های نفت مسجدسلیمان و سپاهان اصفهان در هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر فردا یکشنبه برگزار می شود .

نویدکیا در تلاش برای صدرنشینی/کمالوند دنبال بهره‌گیری از امتیاز میزبانی
به گزارش فرتاک نیوز،

 تیم‌های سپاهان اصفهان و نفت مسجدسلیمان در هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور فردا یکشنبه به میزبانی مسجدسلیمانی‌ها به مصاف هم می روند.

شاگردان محرم‌نویدکیا در حالی گام به هفته دوم گذاشته‌اند که در دیدار اول توانستند مس‌رفسنجان را در اصفهان با نتیجه 2بر0 شکست دهند و به سه امتیاز شیرین دست یابند تا با دستانی پر گام به هفته دوم بگذارند.

سپاهان که این فصل را با یک تیم بسیار رویایی آغاز کرده است خوب می‌داند  برای کسب عنوان قهرمانی در لیگ بیست و یکم نباید از هر بازی به سادگی عبور کند و هر امتیاز می‌تواند برای آنها در پایان مسابقات حیاتی باشد و بر همین اساس آنها در تمامی بازی‌ها چه خانگی و حتی غیر خانگی با نگاه به پیروزی به میدان می‌آیند تا افسوس امتیازات از دست رفته را در پایان لیگ نخورند.

 اما در آن سوی میدان نفت مسجدسلیمان قرار دارد، تیمی که بر روی نیمکت خود فراز کمالوند را دارد و در بازی اول برابر پیکان به نتیجه تساوی بدون گل دست یافته است و تحت هیچ شرایطی دوست ندارد این بازی خانگی را بدون پیروزی پشت سربگذارد.

 از آن جایی که نفت در خانه میزبانی سپاهان برعهده دارد و اندیشه‌های کسب سه امتیاز را در سر دارد و از سوی دیگر محرم و شاگردانش نمی‌خواهند از قافله صدرنشینان عقب بیفتند، می‌توان امیدوار بود که هر دو تیم هجومی ظاهر شده و یک بازی زیبا را به نمایش بگذارند .

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۸۴۰۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان