//
کدخبر: ۳۱۶۹۷۷ //

نویدکیا: اعتقادی به اشتباه فردی ندارم

سرمربی تیم فوتبال سپاهان پس از پیروزی پر گل تیمش مقابل شاگردان پورموسوی به تمجید از عملکرد این تیم و نمایش زردهای آبادانی پرداخت.

نویدکیا: اعتقادی به اشتباه فردی ندارم
به گزارش فرتاک نیوز،

محرم نویدکیا در کنفرانس خبری پس از پیروزی 4 بر 1 تیمش مقابل نفت آبادان اینطور حرف هایش را آغاز کرد: بازی سختی بود. درست است که درنهایت ما با 4 گل بازی را بردیم، ولی در طول بازی دقایق سختی را سپری کردیم. فکر می کنم یک مقدار استرس بر تیم حاکم بود؛ به خصوص اوایل بازی، ولی بازی را کنترل کردیم و به برد رسیدیم.


بخش بعدی صحبت های نویدکیا در مورد نیمه دوم بازی بود و دقایق ابتدای این نیمه که تیم میهمان بهتر از میزبان بازی می کرد:« در نیمه دوم خیلی عقب بازی کردیم و مرکز زمین را از دست دادیم. بیشتر از 20 دقیقه مرکز زمین را از دست داده بودیم و صنعت نفت خیلی خوب به ما فشار آورد. پرس کرد؛ ضدحمله زد و موقعیت های خیلی خوبی هم ایجاد کردند. بعد از گل احساس کردیم که فشار در حال بیشتر شدن است.


سرمربی تیم فوتبال سپاهان در ادامه با اشاره به سبک بازی نفت آبادان و تمجید دوباره از نمایش این تیم اضافه کرد: من دیروز هم گفتم؛ این سبک بازی نفت آبادان را خیلی دوست دارم. آنها مالکانه بازی می کنند؛ از فضاها استفاده می کنند و .... بعد از گل با تعویض هایی که انجام دادیم با پیش روی صنعت نفت، از فضای پشت مدافعین این تیم استفاده کردیم. خیلی خوب این کار را کردیم؛ به خصوص رضا میرزایی و محبی. باید خدا را شکر کنیم که این سه امتیاز را به دست آوردیم.


از نویدکیا در مورد اشتباهات خط دفاعی تیمش پرسیده شد و او ضمن تاکید بر این نکته که سبک بازی تیمش موجب این اشتباهات می شود، بیان کرد: من دلم می خواهد بازی از عقب ساخته شود. از روز اول می دانستیم این کار ممکن است آسیب هایی به ما بزند ولی من این سبک از فوتبال را می پسندم. حتی با این شرایط که ممکن است اشتباهاتی ایجاد شود. البته اعتقادی به اشتباه فردی ندارم. همه چیز تیمی است. به خاطر اصراری که من برای بازیسازی دارم، این اشتباهات رخ می دهد و از نظر من ایرادی ندارد. باید رو به جلو برویم.


سوال بعدی از محرم نویدکیا در مورد هواداران سپاهان بود و او در این رابطه گفت: واقعا چیزی که انتظار داشتم را به صورت زیبا انجام دادند. همیشه گفته ام که سلامتی تک تک آنها برایم مهم است. حتی اگر دیدنشان باعث شود سه امتیاز را بگیریم یا نگیریم، اول از هر چیزی می خواهم رعایت کنند و مراقب سلامتی باشند. از آنها ممنونم و دستشان را می بوسم که اجازه دادند اتوبوس خیلی راحت تا استادیوم بیاید. از همه آنها ممنونم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۶۹۷۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان