//
کدخبر: ۳۳۵۶۰۵ //

اختصاصی/ آلومینیوم اراک/ گل گهر سیرجان/ بازی بزرگ هفته در اراک

حساس ترین بازی هفته یازدهم دیدار آلومینیوم اراک با گل گهر سیرجان است که اراکی ها به دنبال حفظ جایگاه فعلی هستند تا کماکان مدعی باقی بمانند و در سوی مقابل‌ گل گهری ها به فکر جبران امتیازات کسر شده کمیته انضباطی تا شاید مجددا به جمع تیم های بالای جدول برسند.

اختصاصی/ آلومینیوم اراک/ گل گهر سیرجان/ بازی بزرگ هفته در اراک
به گزارش فرتاک نیوز،

شاگردان امیر قلعه‌نویی فعلا در شوک امتیازات کسر شده هستند که اصلا دوست ندارند بازی با آلومینیوم با دست خودشان امتیاز از دست دهند. تا قبل از رای کمیته انضباطی، گل گهر از تیم های مدعی قهرمانی به حساب می امد که الان شرایط به گونه‌ای است، فعلا برای رسیدن به صدر جدول مبازره می کند.

شاگردان امیر قلعه‌نویی خیلی امیدوارند اولین شکست را به شاگردان رسول خطیبی تحمیل کنند و خیلی زود به جدول برگردند. در سوی مقابل شاگردان رسول خطیبی نشان‌ داده اند به هیچ تیمی به راحتی باج نمی دهند و می خواهند گل گهر را نیز شکست دهند و به عنوان‌ یک تیم مدعی پا په پای بزرگان حرکت کنند.

اگر گل گهر بتواند در اراک سه امتیاز را بگیرد، حتی اگر رای کمیته انضباطی هم برنگردد و نتایج فعلی باقی بماند قطعا این تیم خیلی زود به جمع مدعیان اضافه‌ می شود و برای هر تیمی خطرناک خواهد شد. تا الان هر دو تیم مقابل تیم های بزرگ بازنده نشده اند که این مسابقه برای ادامه شکست ناپذیری قلعه‌نویی و خطیبی خواهد بود.

علی مسعودی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۵۶۰۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان