//
کدخبر: ۳۳۵۶۰۴ //

اختصاصی/ سپاهان - پیکان/ جدال زخم خورده های موقت!

هفته یازده رقابت‌های لیگ برتر از جمعه هفته جاری پیگیری می شود که در یکی از حساس ترین بازی ها سپاهان میزبان پیکان خواهد بود. مسابقه ای که زردپوشان به دنبال حفظ صدر جدول هستند و خودرو سازان به فکر حفظ جایگاهی که دارند.

اختصاصی/ سپاهان - پیکان/ جدال زخم خورده های موقت!
به گزارش فرتاک نیوز،

این مسابقه جدال تیم‌هایی است که فعلا بطور موقت در جایگاه فعلی قرار دارند و منتظر رای نهایی کمیته استیناف هستند تا جایگاهشان را در جدول قطعی بدانند. فعلا سپاهان با رای کمیته انضباطی به دلیل تخلف بازیکن گابنی گل گهر به صدر جدول رسیده و پیکان نیز با همین رای در رتبه هفتم قرار دارد.

هر دو تیم شروع خوبی در لیگ داشتند که هم پیکان توانست به صدر جدول برسد و هم سپاهان قبل رای گرفتن به صدر جدول رسیده بود، که الان هم با اینکه هفته گذشته مقابل استقلال شکست را خورد، ولی با رای کمیته انضباطی به صدر جدول برگشت.

در این مسابقه هر دو تیم با شکست مقابل سرخابی ها پا به میدان حساس می گذارند. سپاهان هفته دهم، یک بر صفر نتیجه را به استقلال واگذار کرد تا دومین شکست فصلش را تجریه کند و پیکان نیز مقابل پرسپولیس سه بر یک بازنده شده که اتفاقا بازی جنجالی را هم پشت سر گذاشت. حال دو تیم زخم خورده به مصاف هم می روند که فقط به دنبال پیروزی هستند. آنها به خوبی می دانند؛ به رای کمیته انضباطی نمیشه اطمینان کامل داشت، چون این وسط کمیته استینافی وجود دارد که خیلی راحت رای ها را می شکند و قانون انضباطی را تغییر می دهد!

 با این تفاسیر هم سپاهان به دنبال جبران شکست هفته قبل است و هم پیکان می خواهد بعد از شکست مقابل سرخابی ها به سومین مدعی قهرمانی ( سپاهان ) نبازد. اگر این اتفاق رخ دهد مشکلات مجتبی حسینی برای ادامه کار با پیکان بیشتر می شود، هرچند این مشکل را نویدکیا نیز دارد چون او هم مقابل گل گهر بازنده بوده و هم مقابل استقلال که بعد از بازی با پیکان نیز باید به مصاف پرسپولیس برود.

علی مسعودی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۵۶۰۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان