//
کدخبر: ۳۳۳۳۳۲ //

اختصاصی/گل گهر - سپاهان/ اولین فینال سپاهان در روز پاگشایی ژنرال

گرچه همه نگاه ها به دربی بزرگ پایتخت است، ولی اصلا نمی شود جدال تیم های سپاهان و گل گهر را نادیده گرفت و از این بازی حساس به راحتی عبور کرد‌. بازی که برای سپاهان اولین فینال محسوب‌ می شود، به این دلیل که زردپوشان اصفهانی هنوز با رقبای اصلی روبرو نشده است.

اختصاصی/گل گهر - سپاهان/ اولین فینال سپاهان در روز پاگشایی ژنرال
به گزارش فرتاک نیوز،

جدال صدرنشین لیگ با تیم سوم جدول برای هر دو تیم بسیار حائز اهمیت است، به این دلیل که سپاهان اولین بازی سخت این فصل را انجام‌ می دهد و گل گهر نیز به سومین بازی سخت لیگ رسیده که اگر از این مسابقه سربلند خارج شود، همچنان مدعی باقی خواهد ماند. شاگردان امیر قلعه‌نویی در دو بازی سخت مقابل استقلال و پرسپولیس به دو تساوی رضایت داده اند که خیلی دوست دارند در سومین فینال لیگ با دست پر از زمین خارج شوند.

این مسابقه اولین حضور امیر قلعه‌نویی پس از محرومیت است که از او برخلاف بازی های قبلی این بار از روی نیمکت تیمش را هدایت خواهدکرد. قطعا حضور قلعه‌نویی کار نویدکیا و شاگردانش را سخت تر می کند، چون او همیشه کنار زمین جو خاصی را بوجود می آورد و از لحاظ روحی و روانی تاثیر تاثیر زیادی روی بازیکنانش می گذارد.

 البته این را هم فراموش نکنید، هنوز سپاهان بازی بزرگی‌ را انجام‌ نداده و این اولین مسابقه سخت نویدکیا و شاگردانش خواهد بود. سپاهان در آینده نزدیک باید با تیم های استقلال و پرسپولیس نیز بازی کند که این بازی ها نیز جزو فینال های لیگ به حساب می آیند و معمولا تیم هایی که مقابل رقیبان به برتری برسند، شانس زیادی برای قهرمانی دارند. حال اینکه نبرد شاگر و استاد را چه کسی برنده می شود، باید منتظر ماند.

علی مسعودی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۳۳۳۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان