//
کدخبر: ۳۳۰۰۸۰ //

حاشیه بازی پرسپولیس و گل‌گهر| اعتراض‌های کادرفنی سر‌خ‌پوشان به داور/ روش جالب قلعه‌نویی برای انتقال تاکتیک

کادرفنی پرسپولیس در نیمه اول بازی با گل‌گهر اعتراضاتی به داور مسابقه داشتند‌.

حاشیه بازی پرسپولیس و گل‌گهر| اعتراض‌های کادرفنی سر‌خ‌پوشان به داور/ روش جالب قلعه‌نویی برای انتقال تاکتیک
به گزارش فرتاک نیوز،

مرتضی تبریزی پس از گذشت دقایقی از شروع بازی از روی نیمکت گل گهر بلند شد و همراه با مربی بدنساز این تیم پشت دروازه پرسپولیس به گرم کردن بدن خود پرداخت.

* سید مجید صدری پس از گذشت 10 دقیقه از شروع مسابقه با خروج از جایگاه ویژه ادامه بازی را با حضور در اتاق مدیریت این مجموعه تماشا کرد.

* در دقیقه 29 پس از خطای آرمین سهرابیان روی مهدی ترابی، کادرفنی پرسپولیس به داور اعتراض کردند و افشین پیروانی با حرکاتی در مقابل داور چهارم به کارت زرد گرفتن مدافع گل گهر معترض شد.

امیر قلعه نویی برای انتقال تدابیر خود به بازیکنان گل‌گهر روش خاصی را در نظر گرفته بود. وی ابتدا نکات مدنظر خود را به سعید الهویی ارائه می کرد و این مربی هم با فراخواندن حمزه مظفری که روی سکوها ایستاده بود به سمت خودش این موارد را به وی انتقال می‌داد تا در نهایت صحبت های سرمربی سیرجانی‌ها به گوش سرآسیایی برسد.


* تداوم اعتراض های کادرفنی پرسپولیس به عملکرد بیژن حیدری سبب شد ناصر گنجی، داور چهارم مسابقه با رفتن به سمت گل محمدی و مطهری به آنها تذکر بدهد.

* در دقیقه 45 یونس شاکری به دلیل مصدومیت جای خود را به مرتضی تبریزی داد. نکته عجیب این بود که این مهاجم قبل از بالا رفتن تابلوی تعویض به زمین آمد که بیژن حیدری دستور داد تبریزی با بیرون رفتن از زمین، روند تعویض خود را انجام بدهد.

* بازیکنان گل گهر پس از به ثمر رسیدن گل اول خود با فیگور گرفتن و نشان دادن بازوهای خود در مقابل دوربین عکاسان شادی کردند.

* نیمه اول این بازی با برتری یک بر صفر شاگردان امیر قلعه نویی به اتمام رسید.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۰۰۸۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان