//
کدخبر: ۳۲۹۴۸۸ //

مدیر باشگاه آلومینیوم: می‌خواهیم پدیده این فصل باشیم

مدیر باشگاه آلومینیوم اراک گفت:به لطف خدا و تلاش همکاران‌مان روز به روز بهتر کنیم و تیمی رو به رشد داشته باشیم و پدیده این فصل باشیم.

مدیر باشگاه آلومینیوم: می‌خواهیم پدیده این فصل باشیم
به گزارش فرتاک نیوز،

حمید محرابی پس از پیروزی یک بر صفر مقابل پرسپولیس اظهار داشت: از کارخانه و سهامداران آلومینیوم‌سازی تشکر می‌کنم که این بستر را فراهم کردند تا این باشگاه‌ها ده‌ها میلیارد تومان برای این استان و فوتبال اراک هزینه کند. با وجود اینکه کار بستن تیم و انتخاب سرمربی و بازیکنان انجام شد اما به لطف الهی با همت هیأت مدیره و مدیران باشگاه شرایط خوبی را پشت‌سر بگذاریم با یک مساوی و دو برد پیاپی لیگ را آغاز کرده‌ایم که ان‌شاءالله بتوانیم با همت و تلاش بازیکنان و مربیان و هدایت مدیران ایرالکو و سهامداران کارخانه این روند را ادامه دهیم و ان‌شاءالله بتوانیم شاهد سرافرازی تیم آلومینیوم اراک باشیم.

وی در مورد اینکه آیا قرار است آلومینیم این فصل هم در میانه جدول باشد و آیا سرمربی خواسته‌ای داشته که باشگاه آن را برآورده نکرده عنوان کرد: تمام تلاش و برنامه‌ریزی ما این است که این شرایط را به لطف خدا و تلاش همکاران‌مان روز به روز بهتر کنیم و تیمی رو به رشد داشته باشیم و پدیده این فصل باشیم. نباید بعد از این بردها مغرور شویم و از تلاش‌مان کم کنیم. بازیکنان و مربیان‌مان باید به تلاش‌شان اضافه کنند. شرایط سختی است تا آخر فصل روزهای زیادی باقی مانده است.

محرابی ادامه داد: بازی‌های زیادی در پیش داریم ان‌شاءالله بتوانیم همین روند رو به رشد را حفظ کنیم. در خصوص تأمین بازیکنان مورد نیاز سرمربی برنامه‌ریزی کردیم که منشا را بگیریم و کارهای این انتقال را انجام دادیم اما متأسفانه اتفاقی افتاد که این بازیکن سر از مس رفسنجان درآورد اما جایگزین او را گرفته‌ایم قرارداد هم با او منعقد کرده‌ایم و منتظر انجام ا مور اداری آن هستیم تا پایان هفته این بازیکن را معرفی خواهیم کرد. توافقات  اولیه انجام شده است بعد از انجام کار اداری این بازیکن که یک بازیکن ایرانی است را معرفی خواهیم کرد و این تقریباً آخرین خرید ما است.

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم در مورد مشکلات زمین تمرینی تیم فوتبال این باشگاه و اینکه میکسدزون و جایگاه خبرنگاران هم در ورزشگاه امام خمینی وجود ندارد، گفت: نشست‌هایی خدمت جناب حق‌دادی مدیرکل ورزش و جوانان داشتیم قول‌های مساعد خوبی دادند مشکل برای حل و فصل این موضوعات نخواهیم داشت توافقاتی باید انجام شود که مقدمات آن انجام شده است و در حال تکمیل آن هستیم. ان‌شاءالله تا آخر هفته یا شنبه این ورزشگاه را با هماهنگی آقای خطیبی و همکار خوبم آقای فروتن رئیس هیأت دو و میدانی داریم انجام می‌شود و ورزشگاه را تحویل می‌گیریم. نقایص هم توسط سازمان لیگ به ما اعلام شده و ما آن را به اداره کل ورزش و جوانان اعلام کرده‌ایم قول دادند این مسئله را خودشان با الویت‌هایی که دارند ان‌شاءالله این نقایص را برطرف کنند تا ان‌شاءالله تا زمان ورود تماشاگران گیت‌ها و دوربین‌های مداربسته‌مان هم و همچنین جایگاه خبرنگاران و تکمیل نور ورزشگاه انجام شود. رختکن‌ها و سرویس‌های بهداشتی هم در اولویت‌بندی که اداره کل ورزش جوانان دارد تکمیل خواهیم کرد. 

محرابی در مورد سفر وزیر ورزش و آیا این مسائل با او در میان گذاشته شد، عنوان کرد: گفت‌وگوهایی ما در حد اداره کل ورزش جوانان استان بوده اما یک هفته قبل از سفر سجادی وزیر محترم ورزش و جوانان به استان در خدمت معاون طرح و توسعه وزارتخانه ورزش بودیم که به اتفاق آقای حق‌دادی آمدند و از این ورزشگاه بازدید کردند و آنجا قول‌هایی دادند ان‌شاءالله یک بودجه‌ای در اختیار آقای حق‌دادی قرار دادند تا ان‌شاءالله این مشکل را برطرف کنند. 

وی در مورد اینکه آیا بازه زمانی برایش در نظر گرفته شده است یا نه، گفت: خیر، اما بعد از تحویل ورزشگاه به باشگاه آلومینیوم ما پیگیر این مسائل هستیم تا اکیپ‌ها مستقر شوند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۹۴۸۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان